برترین مدل های لوستر مدرن عظیم مخصوص خانه های لاکچری

به گزارش دکتر برای تو، لوستر مدرن عظیم برای نورپردازی در خانه هایی جدید و مدرن بسیار مناسب است زیرا هم از ابعاد بسیار مناسبی برخودار است و هم میزان نوری که به اطراف ساطع می نماید بسیار زیبا و البته کافی ست. این لوسترها قیمت نسبتاً بالایی دارند و در کنار اندازه و ابعاد عظیمشان فقط برای خانه های لاکچری و عظیم مناسب هستند.

برترین مدل های لوستر مدرن عظیم مخصوص خانه های لاکچری

اگر شما هم یکی از صاحبان همین خانه های عظیم و شیک و لاکچری هستید و یا تصمیم به خرید یک لوستر مدرن زیبا و تاریخی! دارید توصیه می کنیم تا انتهای این مقاله از سایت اتاق همراهمان باشید تا رازهایی جالب در اینباره را با شما در میان بگذاریم.

لوستر مدرن عظیم مارپیچ

در دنیای لوسترهای مدرن می توان مدل های بسیار زیبایی را مشاهده کرد که هر کدام مناسب خانه ای خواهد بود اما بعضی مدل ها را باید شاهکار دنیای لوسترها دانست؛ لوستر مدرن مارپیچ یکی از همین مدل هاست که نه تنها ابعاد بسیار عظیمی از نظر وسعت دارد بلکه ارتفاع آن نیز جالب توجه است. این لوستر با ارتفاعی بیش از 2 متر می تواند تمامی لابی و سالن و حتی سَرسرای خانه های بسیار عظیم اعیانی را به راحتی نورافشانی کند.

قدرت نورافشانی این لوستر مدرن عظیم در حدی ست که تا شعاع بسیار زیاد را به راحتی روشن نموده و به زیبایی محیط بسیار یاری می نماید. رنگ طلایی اعجاب انگیز آن نیز به شدت برای تمامی سلیقه ها لذتبخش و دوست داشتنی ست. مارپیچ های این لوستر مدرن لاکچری از طریق ریسمان هایی از سقف آویزان شده و با زیباییِ خود، دکوراسیون خانه مدرن لاکچری شما را لاکچری تر خواهد نمود.

لوستر مدرن عظیم دایره ای

طرح و شکل دایره دست طراحان را برای خلق هر اثری برای استفاده در خانه های مدرن بیشتر باز گذاشته است زیرا طرح های گرد قدرت هارمونی بسیار زیادی با فضا و دکوراسیون های مختلف دارند. در لوسترهای مدرن هم این طرح زیبا به شدت رسوخ نموده تا جایی که می توان بهترین مدل های لوستر عظیم مدرن را در بین این شکل و طرح مشاهده کرد.

صفحه جدید ما را دنبال کنید

دنبال می کنم

این لوسترهای گرد نه تنها دارای شعله های بسیار فراوان برای نورافشانی و زیبایی آفرینی در دکوراسیون لاکچری خانه مدرن شما هستند بلکه استفاده از آنها نه فقط کف خانه حتی سقف خانه را هم به نقطه ای بسیار جذاب برای خیره شدن تبدیل خواهند کرد. استفاده از این مدل لوسترهای مدرن لاکچری کل فضای خانه از کف تا سقف را به فضایی بسیار شیک، روشن و مجلل تبدیل می نمایند.

خرید 39 مدل قاب عکس کودک با قیمت مناسب + کیفیت عالی

در خانه های مجلل و گرانقیمت امروزی یکی از اولین چیزهایی که بسیار مورد توجه قرار می گیرد نورپردازی مناسب و حرفه ای در خانه است. دلیل اهمیت این موضوع هم بسیار روشن است، اگر شما بهترین و گرانترین و زیباترین خانه را طراحی، دکوراسیون و چیدمان کنید اما نور مناسب و ایدئال در آن جریان نداشته باشد باید گفت تقریباً بیشتر زحمات شما هدر رفته است؛ استفاده از نور مناسب به یاری لوستر مدرن عظیم گرد می تواند هم زیبایی، هم نور کافی و هم لاکچری بودن خانه را به اوج خود برساند.

لوستر مدرن عظیم ستاره ای

همواره شکل ستاره برای تمامی افراد دوست داشتنی ست زیرا ما را به یاد دوران کودکی و قصه های مادرانه خواهد انداخت، طراحان از این شکل و فرم به زیبایی در فراوری لوستر مدرن استفاده نموده اند. لوسترهای28 تا 30 شاخه که یکی از معروفترین لوسترهای ستاره ای هستند در بین سایر مدل ها مشتری های بیشتری را جذب نموده اند.

قیمت 39 مدل اسکراب لایه بردار پوست با کیفیت عالی + خرید

ابعاد عظیم، مجزا بودن شاخه ها از هم به یاری لوله ای باریک و طلایی، استفاده از لامپی زیبا و ستاره ای در نوک هر کدام از پایه ها توانسته از این مدل لوستر مدرن برگی برنده برای استفاده در خانه مدرن عظیم بسازد. چنانچه قصد تزئین دکوراسیون خانه مدرن خود در هر قسمتی از آن، چه اتاق نشیمن عظیم چه هال-پذیرایی عظیم و چه سالن پذیرایی عظیم خود دارید توصیه می کنیم این مدل لوستر مدرن عظیم ستاره ای را حتماً مد نظر داشته باشید.

استفاده از تمامی مدل های لوستر مدرن عظیم می تواند به شدت لذتبخش باشد نه فقط به این علت که زیبایی وصف ناپذیری دارند بلکه با استفاده از اینگونه لوسترها دیگر نمی توان خانه را در فقط مکانی برای امورات ساده روزمره در نظر گرفت بلکه با استفاده از این لوسترهای مدرن و زیبا، خانه تبدیل به مکانی بسیار لاکچری برای دورهمی های مجلل و اشرافی و ثبت خاطراتی تاریخی خواهد شد

تصاویر بیشتر

خرید 39 مدل قاب عکس کودک با قیمت مناسب + کیفیت عالی

منبع: اتاق
انتشار: 27 بهمن 1399 بروزرسانی: 27 بهمن 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1448

به "برترین مدل های لوستر مدرن عظیم مخصوص خانه های لاکچری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مدل های لوستر مدرن عظیم مخصوص خانه های لاکچری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید