بازدید از ادارات غرب، شرق و ادارات ستادی شهید دقایقی و شهید هاشمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

به گزارش دکتر برای تو، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی سفری دو روزه به خوزستان ضمن بازدید از ادارات شرق و غرب و ساختمان های شهید دقایقی و هاشمی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان، در نشست شورای معاونین و مشاورین این اداره کل حضور یافت.

بازدید از ادارات غرب، شرق و ادارات ستادی شهید دقایقی و شهید هاشمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان، غلامرضا پناه معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه ذیحساب کل وزارت متبوع و تنی چند از مدیران ستادی با همراهی ارسلان غمگین مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان و رئیس شورای هماهنگی مدیران کل دستگاه های حوزه وزارت متبوع از ادارات شرق و غرب و ساختمان های ستادی ادارات شهید دقائقی و شهید هاشمی بازدید کرد.

وی ضمن گفت وگوی چهره به چهره با کارمندان و مراجعه کنندگان، مسائل و کمبود تجهیزات این ادارات را ارزیابی کرد.

پناه در ادامه در جلسه شورای معاونین و مشاورین و جمعی از روسای ستادی مرتبط با حوزه مالی و اداری حضور یافت و ضمن پرسش و پاسخ در حوزه پشتیبانی و منابع انسانی گزارش عملکرد یکسال اخیر معاونین اداره کل را دریافت کرد.

لازم به ذکر است: معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پایان جلسه از عملکرد ارسلان غمگین مدیر کل جهادی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان به دلیل انجام فعالیت های فوق برنامه و ارتقا رتبه این اداره کل و پیگیری و تلاش در جهت مرتفع کردن مسائل همکاران و دستگاه های حوزه وزارت تقدیر کرد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 10 بهمن 1399 بروزرسانی: 10 بهمن 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1417

به "بازدید از ادارات غرب، شرق و ادارات ستادی شهید دقایقی و شهید هاشمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از ادارات غرب، شرق و ادارات ستادی شهید دقایقی و شهید هاشمی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید