افشای تصاویر واقعی از گوشی شیائومی 12

به گزارش دکتر برای تو، نخستین تصاویر واقعی از گوشی شیائومی 12 که قرار است به زودی رونمایی شود، افشا شد.

افشای تصاویر واقعی از گوشی شیائومی 12

به گزارش خبرنگاران، شرکت شیائومی قصد دارد در 28 دسامبر (هفتم دی ماه) از شیائومی 12 در دو مدل شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو رونمایی کند. چندی پیش، Evan Blass، افشاگر مشهور دنیای فناوری، رندر های لو رفته از شیائومی 12 را به اشتراک گذاشته بود. بلافاصله پس از آن، وی یک فیلم تبلیغاتی از این گوشی افشا کرد که دید خوبی درباره طراحی و رنگ های این گوشی به علاقه مندان ارائه می داد. در همان زمان، افشاگر چینی، Zealer، تصاویر جدیدی منتشر کرد که تصاویر واقعی از گوشی Xiaomi 12 یا Xiaomi 12 Pro است.

فیلم تبلیغاتی شیائومی 12 نشان می دهد که این گوشی در چهار رنگ مشکی، آبی، صورتی و سبز عرضه خواهد شد. در پنل جلویی دستگاه یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ برای دوربین سلفی و در پنل پشتی یک مجموعه دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی قرار داده شده است.

گزارش ها نشان می دهد که شیائومی 12 با ابعادی جمع و جور عرضه می شود. این دستگاه دارای صفحه نمایش 6.28 اینچی AMOLED با وضوح Full HD+ و نرخ تازه سازی 120 هرتز است. برای محافظت بیشتر، نمایشگر به محافظ Gorilla Glass Victus مجهز خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران، گوشی شیائومی 12 دارای یک دوربین 32 مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس ویدئویی خواهد بود. مجموعه دوربین پشتی گوشی شامل یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز تله فوتو 32 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر خواهد بود.

در گوشی شیائومی 12، تراشه پیشرفته اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده شده است که با حداکثر 12 گیگابایت رم LPDDR5 و حداکثر 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می شود. باتری 4500 میلی آمپر ساعتی دستگاه از شارژ سریع 67 واتی برخوردار است و همچنین از شارژ بی سیم 30 واتی و شارژ بی سیم معکوس 10 واتی نیز پشتیبانی می کند. از دیگر ویژگی های آن می توان به سیستم عامل اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 و بلندگو های استریو مجهز به Harmon Kardon اشاره کرد.

به گفته وبسایت Xiaomiui که اخبار مربوط به شرکت شیائومی و برنامه MIUI را منتشر می کند، تصاویری که ارائه شده اند متعلق به شیائومی 12 پرو هستند. با این که گفته شده تصاویر مربوط به مدل استاندارد شیائومی 12 نیستند، ولی می دانیم که هر دو مدل طراحی بسیار مشابهی دارند. پیش بینی می شود که سنسور های دوربین و دکمه های فیزیکی مدل شیائومی 12 پرو بزرگتر از شیائومی 12 باشند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1963

به "افشای تصاویر واقعی از گوشی شیائومی 12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای تصاویر واقعی از گوشی شیائومی 12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید