افزایش 300 درصدى مبلغ عوارض در مدیریت شهرى پنجم

به گزارش دکتر برای تو، صارمى گفت:گزارش سازمان بازرسی نشان می دهد که در دوره پنجم مدیریت شهری، عوارض 300 درصد افزایش پیدا نموده است.

افزایش 300 درصدى مبلغ عوارض در مدیریت شهرى پنجم

حمیدرضا صارمی در جلسه شورای شهر تهران اظهار کرد : شهروندانی که عوارض نوسازی و خدمات شهری را پرداخت می نمایند از تخفیف 20 درصدی برخوردار می شوند و بابت عوارضی که به موقع پرداخت می نمایند جایزه خوش حسابی می گیرند .

وی اضافه نمود : صدور پروانه از سال 90 تا 97 در حد معقول بوده است، در سال 1390 اندازه صدور پروانه 28 هزار فقره بوده که تا سال 97 کاهش محدودی داشته است .

صارمی بیان نمود : صدور پروانه در سال 1400 به پنج هزار و 500 فقره رسید به طوری که کاهش صدور پروانه افزایش محسوسی داشته است . افزایش 300 درصدی عوارض که در راستای جبران کاهش صدور پروانه اجرا شده، کاهش ساخت و ساز را نیز در پی داشت .

معاون شهرسازی شهرداری تهران گفت : گزارش سازمان بازرسی نشان می دهد که در دوره پنجم مدیریت شهری، عوارض 300 درصد افزایش پیدا نموده است .

معاون شهردار تهران توضیح داد : در تهران هفت درصد بافت فرسوده داریم و 93 درصد به جای مانده آن بافت فرسوده نیست . در منطقه ها جنوبی نیز افزایش قیمت عوارض از شهرداران استعلام شده است .

خبرنگاران اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1401 بروزرسانی: 3 آبان 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2173

به "افزایش 300 درصدى مبلغ عوارض در مدیریت شهرى پنجم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 300 درصدى مبلغ عوارض در مدیریت شهرى پنجم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید