اضافه وزن چشمگیر دوباره بهاره رهنما

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران : بهاره رهنما بازیگر و البته بلاگر همه فن حریف سینماست که باز هم برای تبلیغ ترفندی نو زد.

اضافه وزن چشمگیر دوباره بهاره رهنما

بهاره رهنما در اینستاگرام نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده دارد. بهاره رهنما از طریق اینستاگرام و فضای مجازی معروف تر شده است. بهاره رهنما به انتشار عکس و فیلم های شخصی و خانوادگی علاقه زیادی دارد. شب یلدا هم بهاره رهنما با خواندن دیوان حافظ حضور خود را گفت. در این فیلم حافظ خوانی بهاره رهنما را ببینید.

تبلیغات بهاره رهنما در اینستاگرام

از این ها که بگذریم بهاره رهنما روزانه آنقدر معرفی دارد که دیگر داد کاربران را دراورده و به قول خیلی ها اینستا رو باز میکنی بهاره میاد جلو چشمت! وی از هرررر بهانه ای برای این هدف استفاده کره و ارقامی نجومی هم دریافت می کند. بهاره رهنما به تازگی هم استوری هایی با بهونه یلدا منتشر کرد که مثلا در حال فال خوانی است اما اگر کم دقت کنید در هر استوری شال خانم خانما تغییر میکنه و به چه بزرگی هم تگ کرده. قطعا این پیج مبلغ بسیار بالایی را برای این استوری ها پرداخت نمونده و این گونه این که خانم رهنما دست و پا دار میشود و بقیه بی دست و پا.

لاغری بهاره رهنما

بهاره رهنما همانطور که میدانید در گذشته و زمانی که هنوز همسر پیمان قاسم خانی بود 130 کیلو وزن داشت اما به مرور و البته به خاطر آقای شوهر نو وزن خود را به 70 کیلو رساند(به گفته خود).

اما او هنوز هم انقدر تپل و اندامی هست که پوشیدن برخی لباس ها برایش چندان زیبا نباشد اما از آنجایی که خانم بازیگر اعتماد به نفس بالایی دارد و سلیقه ای خاص، همیشه تیپ و استایل هایی را انتخاب می کند که کمی برایش جالب نیست چه از نظر رنگ و چه از نظر شکل. در استوری های بالا هم دیدید که بهاره رهنما می توانست برای نشان دادن رنگ قرم و یلدا استایل مناسب تری را انتخاب کند اما طبق معمول خیلی قرتی و ناجور اومد جلو دوربین.

البته که سلیقه هر شخصی متفاوت و قابل احترام می باشد اما پوشیدن هر چیزی نشون دهنده روشنفکری و خاص بودن شخص نیست! تازه وییویی که ما برای شما در قسمت بالا انتشار دادیم تنها تیکه ای از استایل ناب خانم بازیگر است.

اما بد نیست به یکی از نظرات کاربری هم اشاره کنیم که کامنت تصویری که در ادامه مشاهده می کنید نوشته بود: تنها هنرمندی هستی که هیچ هنرمندی برات کامنت نمیزاره

بهاره رهنما رفت زیر تیغ جراحی

بهاره خانوم رهنما برای اینکه زیباتر و مجذوب کننده تر به نظر برسه به ظاهرش بسیار اهمیت می هده و سعی می کنه تا با پوشش و ژست هایی که می گیره مجذوب کننده و تو دل برو باشه.

البته با توجه به این خانوم رهنما 48 ساله است کم کم وارد میانسالی شده برای اینکه خوشگل و مجذوب کننده باشد به تازگی جراحی های زیبایی زیادی انجام داده ایشان به تازگی گویا عمل جراحی زیبایی بلفاروپلاسی انجام داده. عمل بلفاروپلاستی باعث جمع شدن حجم چربی پشت پلک و باز شدن چین و چروک های اطراف چشم می شود که کمک به شادابی و جوانی چهره می کند.

البته خانوم رهنما برای اینکه خیلی هزینه نده از فالوورهایش مایه گذاشت و برای آقای دکتر در صفحه اینستاگرامش حسابی تبلیغ کرد.

منبع : شایا نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 12 اسفند 1400 بروزرسانی: 12 اسفند 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1992

به "اضافه وزن چشمگیر دوباره بهاره رهنما" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اضافه وزن چشمگیر دوباره بهاره رهنما"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید