ارائه 49 هزار و 329 خدمت توانمندسازی به شرکت های دانش بنیان و خلاق

به گزارش دکتر برای تو، 12 خدمت توانمندسازی تعریف شد تا شرکت های دانش بنیان و خلاق با استفاده از آنها بتوانند به کسب وکار خود رونق دهند. شرکت هایی که تعداد آنها به بیش از 8 هزار مجموعه رسیده است.

ارائه 49 هزار و 329 خدمت توانمندسازی به شرکت های دانش بنیان و خلاق

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، شرکت های دانش بنیان و خلاق به عنوان بایگران اصلی اکوسیستم فناوری و نوآوری احتیاجمند حمایت و دریافت خدماتی هستند تا بتوانند محصولات فناورانه خود را توسعه دهند. معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری هم برای تحقق این امر با تدوین 12 خدمت توانمندسازی به کمک این مجموعه های فناور آمده است.

خدماتی چون مشاوره های تخصصی کسب وکار، برگزاری نشست های پرسش و پاسخ، توسعه بازار، تحقیقات بازار، ارزشگذاری و تبادل فناوری، تبلیغات و اطلاع رسانی، منابع انسانی، موضوعات حقوقی، طراحی صنعتی و ساخت قالب، مجوزها، تاییدیه ها و استانداردها، اقتصادیات و خدمات اقتصادی و اداری و بیمه های بازرگانی که از ابتدای تعریف این برنامه 49 هزار و 329 خدمت توانمندسازی به متقاضیان ارائه می گردد.

حضور پیروز و پایدار شرکت های دانش بنیان در اقتصاد کشور، صرفا متکی به توان فنی و فراوری آنها نیست و احتیاجمند تقویت توانمندی های داخلی و بهره گیری از مجموعه خدمات تخصصی مورد احتیاج برای توانمندسازی است. شناخت از شرایط شرکت های دانش بنیان و توانمندی های آنها ابزار مهمی برای توسعه کسب و کار در حوزه فناوری و نوآوری کشور است.

برهمین اساس مرکز شرکت ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای ارتقای توانمندی شرکت های دانش بنیان، خدمات متنوعی تحت عنوان برنامه جامع توسعه کسب و کار به شرکت های دانش بنیان از سال 95 ارائه می دهد. این خدمات بنا به درخواست شرکت های متقاضی ارائه می گردد و در حال حاضر 662 کارگزار به این حوزه ورود نموده اند.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 تیر 1401 بروزرسانی: 2 تیر 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2089

به "ارائه 49 هزار و 329 خدمت توانمندسازی به شرکت های دانش بنیان و خلاق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارائه 49 هزار و 329 خدمت توانمندسازی به شرکت های دانش بنیان و خلاق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید