اتمام واحدهای احداثی مناطق سیل زده تا خاتمه سال

به گزارش دکتر برای تو، معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: پیش بینی می گردد تا خاتمه سال واحدهای احداثی بعد از سیل را 100 درصد به اتمام برسانیم.

اتمام واحدهای احداثی مناطق سیل زده تا خاتمه سال

به گزارش خبرنگاران، عزیزالله مهدیان، امشب 15 مهرماه، در حاشیه ششمین همایش ملی روز روستا و عشایر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حدود 65 هزار واحد احداثی شهری و روستایی بعد از سیل داریم که اعتبارات آن تامین و کار شروع شده است.

وی اضافه نمود: با 110 هزار نفر برای دریافت تسهیلات قرارداد منعقد شده که تاکنون 27 هزار واحد آواربرداری، 34 هزار و 820 واحد پی کنی، 24 هزار واحد فونداسیون، 18 هزار اسکلت و 9 هزار و 655 واحد تا مرحله پوشش سقف پیش رفته اند.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان نمود: حدود 70 هزار واحد مسکونی در مناطق سیل زده کشور خسارت جزئی دیدند که بازسازی آنها به اتمام رسیده است و اکنون مردم در خانه های خود ساکن هستند.

وی اضافه نمود: پیش بینی می گردد تا خاتمه سال واحدهای احداثی را 100 درصد به اتمام برسانیم.

مهدیان یادآور شد: تسهیلاتی که برای احداث واحدهای مسکونی مناطق سیل زده برآورد شده بالغ بر چهار هزار و 900 میلیارد تومان است که این اعتبار به طور کامل تأمین و به بانک ها ابلاغ شده است و بانک ها نیز به استان های حادثه دیده ابلاغ نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 433

به "اتمام واحدهای احداثی مناطق سیل زده تا خاتمه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتمام واحدهای احداثی مناطق سیل زده تا خاتمه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید