آنچه رخ می دهد گواهی دهنده تحولات خطرناکی است

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از النشره، میشل عون رئیس جمهور لبنان در جلسه شورای عالی دفاع این کشور گفت: اقدامات خرابکارانه ای که اخیراً رخ داد و برخی به آن رنگ و بوی مذهبی و طایفه ای دادند و نیز هدف قرار دادن عمدی نیروهای امنیتی و نظامی، قابل قبول نیست و گواهی دهنده تحولات خطرناکی است.

آنچه رخ می دهد گواهی دهنده تحولات خطرناکی است

وی بر ضرورت اقدامات پیشگیرانه برای بازداشت طراحان و تحریک کنندگان اقدامات خرابکارانه برای ممانعت از تکرار این قبیل حوادث تاکید کرد.

دیاب: تحرکات سازمان یافته است

از سوی دیگر حسان دیاب هم در جلسه شورای عالی دفاع لبنان گفت: آنچه درکشور رخ می دهد طبیعی نیست. تصمیمی در داخل یا خارج و شاید هر دو برای بی ثباتی در لبنان و تهدید امنیت آن وجود دارد. آنچه رخ می دهد پیام های بسیار و خطرناکی دارند و قابل قبول نیست که عامل این تحولات مجهول و ناشناس بماند.

دیاب همچنین اضافه کرد: اراذل و اوباش در خیابان جولان می دهند و کشور و موسسات را ویران می کنند. این اعتراضات علیه گرسنگی و اوضاع اقتصادی نیست و این عملیات خرابکارانه سازمان یافته است.

نخست وزیر لبنان بیان نمود: باید تصمیم کوبنده و قاطعی برای مقابله با این وضع که در حال افزایش است، اتخاذ شود و کسانی که دست به اقدامات تحریک آمیز می زنند و پول می دهند و این تحرکات را اداره می کنند، باید بازداشت شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1075

به "آنچه رخ می دهد گواهی دهنده تحولات خطرناکی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنچه رخ می دهد گواهی دهنده تحولات خطرناکی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید