سرانجام کار کمانداران ایران در کاپ آسیایی با 4 مدال

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، رقابت های ریکرو بانوان آخرین بخش از مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا بود که امروز در بانکوک تایلند برگزار گشت. در این بخش از رقابت ها تیم ملی ریکرو بانوان ایران پیش از صعود به مرحله نیمه نهایی از دور رقابت ها کنار رفت.

سرانجام کار کمانداران ایران در کاپ آسیایی با 4 مدال

این تیم که با ترکیب پریسا روحانی، نیلوفر علیپور و پارمیدا قاسمی راهی مسابقات شده است، بعد از پیروزی برابر ژاپن، دومین دیدار خود را مقابل هند با نتیجه 6 بر 2 واگذار کرد و نتوانست به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد.

پیش از حذف تیم ریکرو بانوان، تیم ریکرو مردان نیز با محمل شدن شکست 6 بر صفر برابر تایلند در نخستین دیدار خود از دور رقابت ها کنار رفته بود. بدین ترتیب با حذف این دو تیم، پرونده کمانداران ایران در مسابقات تیراندازی با کمان کاپ آسیا در تایلند بسته شد.

کمانداران ایران در این رقابت ها پیروز به کسب چهار مدال شدند. امروز تیم کامپوند مردان ایران صاحب مدال نقره شد. پیش از این هم اسماعیل عبادی و پریسا براتچی در بخش انفرادی کامپوند زنان و مردان به عنوان قهرمانی دست یافته بودند ضمن اینکه تیم میکس کامپوند نیز صاحب مدال برنز شده بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 231

به "سرانجام کار کمانداران ایران در کاپ آسیایی با 4 مدال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرانجام کار کمانداران ایران در کاپ آسیایی با 4 مدال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید