ویروس کرونا کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی را لغو می نماید؟ ، فیس بوک، سونی و مایکروسافت ازحضور در جمع گیمرها انصراف دادند

به گزارش دکتر برای تو، فیس بوک در میان نگرانی های پیرامون ویروس کرونا کنفرانس سالانه توسعه دهندگان خود را لغو کرد. مایکروسافت و Epic Games نیز اعلام کردند که در کنفرانس توسعه دهندگان بازی سال جاری در سانفرانسیسکو شرکت نخواهند کرد.

ویروس کرونا کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی را لغو می نماید؟ ، فیس بوک، سونی و مایکروسافت ازحضور در جمع گیمرها انصراف دادند

از وبسایت دولت جمهوری اسلامی ایران دیدن نمایید.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گاردین، فیس بوک به دلیل وجود ویروس کرونای جدید ، کنفرانس سالانه F8 را که کنفرانس سالیانه این شرکت است، لغو می نماید. قرار بود این همایش، اوایل ماه می در منطقه خلیج سان فرانسیسکو برگزار گردد. این رویداد سال گذشته با حضور بیش از 5000 نفر از سراسر دنیا برگزار گردید.

فیس بوک می گوید که برنامه های دیگری برای اجتماع برنامه نویسان خود در نظر دارد ، از جمله برنامه های پخش مستقیم و فیلم های میزبان محلی. پس از آنکه شماری از شرکت نمایندگان از کنفرانس امنیتی RSA که در هفته جاری برگزار می گردد تصمیم به عدم حضور گرفتند، بعضی از کنفرانسهای پیش رو شامل IBM ، AT&T و Verizon ، نیز به سرعت تحت تاثیر قرار گرفتند.

در همین حال ، کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی در سان فرانسیسکو نیز به شدت تحت تاثیر کرونا است و پخش نماینده های اصلی از جمله سونی ، فیس بوک و مایکروسافت مشارکت خود را لغو کردند . مایکروسافت در بیانیه خود در روز پنجشنبه گفت: سلامتی و ایمنی بازیکنان ، توسعه دهندگان ، کارمندان و شرکای ما در سراسر دنیا اولویت اصلی ما است.

شرکت فیس بوک نیز اعلام نموده است که کنفرانس توسعه دهندگان خود را لغو و به یک رویداد دیجیتالی در تاریخ 16 ، 17 و 18 مارس تبدیل خواهد نمود.

وزارت بهداشت عمومی کالیفرنیا ، وزارت بهداشت عمومی سان فرانسیسکو و انجمن مسافرتی سانفرانسیسکو همچنان از برگزاری همایش های عمومی حمایت می نمایند تا احتمال شیوع بیماری ها را کاهش دهند، با این وجود برگزارنمایندگان کنفرانس توسعه دهندگان بازی، شرایط فعلی را خطرناک توصیف نموده اند.

مقامات بهداشت آمریکا روز چهارشنبه مورد جدیدی از عفونت کرونا را در شمال کالیفرنیا تأیید کردند. این پرونده مربوط به بیماری بود که از مسافرت به کشورهای مشکوک به بیماری برگشته بود. پیش بینی می گردد این ویروس در بازار دنیای تبلت ها نیز تاثیر منفی قابل توجهی داشته باشد. طبق گفته شرکت تحقیقاتی فناوری IDC ، پیش بینی می گردد محموله های لپ تاپ ، نوت بوک و تبلت ها در سال 2020 تا 9٪ سقوط نمایند.

IDC گفت کارخانه های چین که اجزای حساس رایانه ها را می سازند با تعطیلی های بی سابقه ای رو به رو شده اند که در سه ماهه دوم باعث تشدید عرضه خواهد شد. پژوهشگران این شرکت گفتند که ویروس همچنین منجر به کاهش تقاضا می گردد. پیش بینی جدید یک روز پس از آن منتشر می گردد که مایکروسافت خاطرنشان کرد احتمالا به اهداف درآمدی که قبلاً اعلام شده بودند نمی رسد.

منبع: انتخاب
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 827

به "ویروس کرونا کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی را لغو می نماید؟ ، فیس بوک، سونی و مایکروسافت ازحضور در جمع گیمرها انصراف دادند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویروس کرونا کنفرانس سالانه توسعه دهندگان بازی را لغو می نماید؟ ، فیس بوک، سونی و مایکروسافت ازحضور در جمع گیمرها انصراف دادند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید