والیبال از 50 روز تعطیلی لطمه خورد، حق بازیکنان نباید ضایع شود

به گزارش دکتر برای تو، ناصر شهنازی در مصاحبه با خبرنگاران پس از تعطیلی رقابت های لیگ برتر والیبال گفت: به هر حال شرایط کشور بحرانی است بحث ملی مطرح می باشد و نمی خواهیم خانواده ها آسیب ببینند.

والیبال از 50 روز تعطیلی لطمه خورد، حق بازیکنان نباید ضایع شود

سرمربی تیم والیبال سایپا در ادامه به 50 روز تعطیلی رقابت های لیگ برتر والیبال اشاره کرد و گفت: در حال حاضر به دلیل سلامتی بازیکنان و جامعه مسابقات لیگ تعطیل شد اما والیبال آسیب اصلی خود را از 50 روز تعطیلی گذشته دید. اگر این تعطیلی نبود الان مسابقات مرحله گروهی به خاتمه رسیده بود.

وی در ادامه تاکید کرد: اگر قرار است فدراسیون تصمیمی بگیرد باید این تصمیم با خرد جمعی و حضور مربیان و کارشناسان والیبال باشد همانطور که امروز در فدراسیون والیبال درباره شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مسابقات لیگ تصمیم قطعی گرفته شد و کسی نمی تواند نسبت به آن اعتراض کند چرا که این تصمیم حاصل یک تصمیم جمعی بوده است. در گذشته نیز باید درباره 50 روز تعطیلی نظر کارشناسان و مربیان لیگ برتر گرفته می شد اما این اتفاق رخ نداد رخ نداد.

شهنازی اظهار کرد: از داورزنی می خواهم که برای آینده نیز این چنین عمل کند و برای تصمیم گیری های مهم از خرد جمعی استفاده کند. این تجربه خوبی برای فدراسیون شد تا در آینده، تصمیمات انفرادی گرفته نشود. همه از آن 50 روز تعطیلی ناراحت هستند و آسیب آن را نیز امروز همه شاهد هستیم و امیدوار هستم که برای آینده دیگر این اتفاقات رخ ندهد.

وی تاکید کرد: باید به باشگاه ها احترام گذاشته شود. باشگاه ها در والیبال کشور مهم و تأثیرگذار هستند اگر باشگا ه ها نباشند شرایط برای تمام فدراسیون ها خوب نخواهد بود باید ارزش و اعتبار باشگاه ها را حفظ کنند.

سرمربی تیم والیبال سایپا به قرارداد بازیکنان اشاره کرد و گفت: امیدوارم درباره حق و حقوق بازیکنان تصمیمات خوبی گرفته شود چرا که بازیکنان در این تعطیلی مقصر نیستند بسیاری از بازیکنان نیاز مالی دارند باید تدابیر جدی در این زمینه اندیشیده شود. یک تعدادی از بازیکنان قراردادهای خوبی دارند بازیکنان بزرگی هستند و مسائل مالی ندارد اما برخی از بازیکنان واقعاً زندگی خود را از راه والیبال تأمین می کند امیدوارم تفکر منطقی در این زمینه صورت گیرد.

وی ادامه داد: از مدیریت باشگاه سایپا ممنون هستم امسال شرایط ایده آل را برای ما فراهم کرده بودند و پرداختی ها به موقع انجام می شد. نسبت به سال گذشته با حضور مدبر و فراهانی باشگاه شرایط ایده آلی از نظر پرداخت نسبت به گذشته داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 839

به "والیبال از 50 روز تعطیلی لطمه خورد، حق بازیکنان نباید ضایع شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال از 50 روز تعطیلی لطمه خورد، حق بازیکنان نباید ضایع شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید