مدل مشکی مات سایبرتراک در خیابان دیده شد، فیلم

به گزارش دکتر برای تو، زومیت نوشت: ظاهراً تسلا توجه ویژه ای به علاقه مندان رنگ مشکی دارد؛ زیرا سایبرتراک با پوشش مشکی مات در خیابان ها دیده شده و اولین رنگ غیر از رنگ اصلی آن است.

مدل مشکی مات سایبرتراک در خیابان دیده شد، فیلم

سایبرتراک تسلا بارها با پوشش های مختلف دیده شده است. اخیراً نیز تصاویر جالبی از فرانتس فون هولژاوزن، طراح اصلی تسلا، در حال رانندگی با این خودرو به رنگ مشکی مات دیده شده است.

برآورد های زیادی درباره این موضوع شده است که تسلا از چه پوشش هایی در خودرو سایبرتراک استفاده خواهد نمود. بعضی اعتقاد دارند رنگ بندی های تسلا مدل 3 و تسلا مدل Y می تواند در سایبرتراک نیز استفاده گردد.

مشکی مات به عنوان روکش انتخاب مناسبی برای پنهان سازی هرگونه ایراد احتمالی فراوری خواهد بود؛ زیرا اگرچه باقت خودرو نسبتاً اثرانگشت را به سرعت جذب خود می نماید، رنگ های صاف احتمالاً نقص های جزئی سایبرتراک را پنهان می نمایند.

ویدئویی که Greggertruck به اشتراک گذاشته است، نماهای نزدیکی از مدل مشکی مات سایبرتراک را به تصور می کشد که یکنواختی پنل های بدنه خودرو در آن کاملاً تعیین است. این ویدئو نشان می دهد که تسلا رنگ مشکی مات را جدی گرفته است و احتمالاً چنین رنگی را روانه بازار خواهد نمود.

ارسال نماینده ویدئو که از نزدیک رنگ مشکی مات سایبرتراک را دیده است، اعلام می نماید که شکاف های پنل های این خودرو بسیار زیاد است و این یعنی تسلا همچنان باید دقت خط مونتاژش را بیشتر کند.

درحال حاضر، نمی توان با اطمینان گفت که مدل مشکی مات سایبرتراک روانه بازار خواهد شد یا خیر؛ اما قطعاً استفاده از این ماده آسان تر و مقرون به صرفه تر از رنگ های خودروهای معمولی خواهد بود؛ زیرا بیشتر بدنه سایبرتراک را پنل های تخت تشکیل داده اند و هیچ انحنای پیچیده ای در آن وجود ندارد.

ایلان ماسک قبلاً تأیید نموده بود که سایبرتراک از 30 نوامبر 2023 به دست مشتریان خواهد رسید؛ ولی قیمت خودرو مذکور هنوز دقیقاً تأیید نشده است.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 14 آبان 1402 بروزرسانی: 14 آبان 1402 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2313

به "مدل مشکی مات سایبرتراک در خیابان دیده شد، فیلم" امتیاز دهید

3 کاربر به "مدل مشکی مات سایبرتراک در خیابان دیده شد، فیلم" امتیاز داده اند | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل مشکی مات سایبرتراک در خیابان دیده شد، فیلم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید