سفر اپ: با پلاک یاب از شهر پلاک اتومبیل ها آگاه شوید

به گزارش دکتر برای تو، پلاک یاب نام اپلیکیشنی است که کاربران به وسیله آن می توانند از پلاک اتومبیل های شهر های مختلف آگاه شوند. علاوه بر این، امکان استعلام خلافی و هشدار تعمیرات خودرو نیز در این اپلیکیشن وجود دارد. همراه خبرنگاران باشید تا با این اپلیکیشن بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با پلاک یاب از شهر پلاک اتومبیل ها آگاه شوید

حتما برای شما نیز پیش آمده است که در خیابان ها با بعضی پلاک خودرو ها روبرو شوید که مربوط به شهر دیگری هستند اما از نام آن شهر اطلاع ندارید. روزانه در خیابان های شهری و بین شهری خودرو های بسیار زیادی را مشاهده می کنیم که بعضی از آن ها نیز با شماره پلاک شهرمان نیستند و در واقع به شهر دیگری تعلق دارند. در اغلب مواقع کنجکاوی خاصی در این خصوص وجود دارد که بفهمید شماره پلاک مذکور مربوطه به چه شهری است. اما اپلیکیشن های گوناگونی در این خصوص عرضه شده اند که به وسیله آن ها می توانید اطلاعاتی را در مورد شماره پلاک خودرو ها به دست آورید. در این مقاله از خبرنگاران با یکی از محبوب ترین این نوع از اپلیکیشن ها آشنا می شویم که پلاک یاب نام دارد.

اپلیکیشن پلاک یاب به کاربران این امکان را می دهد که اطلاعاتی در مورد تمام شماره پلاک خودرو های ایران به دست آورند. تنها کافی است عددی که زیر واژه ایران موجود در پلاک ها درج شده را وارد اپلیکیشن کنید و حرف آن پلاک را نیز وارد نمایید. البته اپلیکیشن پلاک یاب دارای قابلیت های دیگری نیز است که در این بین می توان به استعلام خلافی خودرو و هشدار تعمیرات اتومبیل اشاره نمود. در کل پلاک یاب اپلیکیشنی است که می تواند برای کابران بسیاری کاربردی باشد. به وسیله لینک زیر می توانید آن را برای دستگاه های اندرویدی دانلود کنید.

منبع: کجارو
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1956

به "سفر اپ: با پلاک یاب از شهر پلاک اتومبیل ها آگاه شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با پلاک یاب از شهر پلاک اتومبیل ها آگاه شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید