خبرنگاران ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی

به گزارش دکتر برای تو، تهران - خبرنگاران - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 4 از شستشو، نظافت، کف تراشی و بازسازی مخازن زباله سطح منطقه خبر داد و گفت: ضدعفونی و رفع مسائل مخازن زباله به طور مستمر در سطح محلات منطقه 4 انجام می شود.

خبرنگاران ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی شهرداری منطقه 4، حمیدرضا فرخی در اینباره گفت: به منظور ارتقای سطح سلامت شهر به خصوص در روزهای شیوع بیماری کووید 19 و درگیر شدن شهروندان با این بیماری و وجود زباله های حاوی این ویروس در سطل های زباله شهری، حفظ نظافت و پاکیزگی معابر و المان های شهری از دغدغه های مهم مدیریت شهری به حساب می آید.

وی ادامه داد: بر این اساس به همت نیروی های خدوم اداره خدمات شهری منطقه 4 روزانه حدود 600 مخزن زباله با مواد شوینده شسشو و پاکسازی می شود.

فرخی با اشاره به دیگر اقدامات این طرح گفت: در ادامه این اقدامات و به منظور رسیدگی هرچه بیشتر به نظافت شهری به خصوص پاسخگویی به پیام های سامانه 137 و 1888 روزانه حدود 120 مخزن در نواحی نه گانه کف تراشی و پاکسازی و حدود 60 مخزن توسط عوامل پیمانکار خدمات شهری تعمیر وبازسازی می شود.

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 4 اضافه کرد: امید است با همیاری و همکاری شهروندان با شهرداری ها روز به روز به شهر سلامت و ایمن نزدیک تر شویم.

شهرداری منطقه 4 تهران، یکی از مناطق شهرداری تهران که در شمال شرقی تهران واقع است؛ این منطقه پرجمعیت ترین منطقه تهران است و براساس سرشماری سال 1395 ایران، 919٬001 نفر (304٬169 خانوار) شامل 457٬460 مرد و 461٬541 زن است.

8 هزار تن آسفالت در منطقه 13 پخش شد

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 13، مرتضی رحمان زاده، شهردار منطقه با اشاره به پخش و اجرای 8 هزار و 830 تن آسفالت در 6 ماه و نیم سپری شده از سال 1399، گفت : این عملیات با هدف بهسازی معابر در سطح معابر محلات سیزده گانه ، مسیل جاجرود، پیست 8 کیلومتری دوچرخه سواری سرخه حصار و پل کلاهدوز به اجرا در آمد.

به گفته وی، از ابتدای فروردین ماه سال جاری، یک هزار و 676نقطه از معابر نواحی چهارگانه لکه گیری و بازسازی شد.

شهردار منطقه 13 در خصوص برنامه های آینده منطقه در شش ماهه دوم سال گفت: عملیات تراش و روکش آسفالت محدوده کندرو های خیابان پیروزی، مسیل جاجرود (ضلع شمال به جنوب)، خیابان های محوی، خشکبارچی، کلینی، پیچک، اقبال، فلکه دوم نیروی هوایی، مسعودیان، ششم نیروی هوایی، سه راه تهرانپارس، بزرگراه شهید یاسینی و کندراه های آن و بوستان جنگلی سرخه حصار در دستور کار معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه 13 واقع شده است.

منطقه 13 شهردای تهران یکی از مناطق شهری تهران است؛ این منطقه که در شرق تهران واقع شده است از شمال به خیابان دماوند، از شرق به بزرگراه یاسینی، از جنوب به خیابان پیروزی و از غرب به خیابان هفده شهریور محدود می شود. همچنین حریم منطقه 13 با مساحت 80 کیلومترمربع شامل روستاهای سرخه حصار، همه سین (ده ترکمن)، اراضی موسوم به زیتون، ترقیون، سنجریون، خجیر و پارک های جنگلی سرخه حصار، خجیر و سعید آباد می شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 26 آبان 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1272

به "خبرنگاران ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ضد عفونی روزانه مخازن زباله شمال شرق پایتخت در روزهای کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید