تور تایلند ارزان: حیات وحش خائو خئوی تایلند را تجربه کنید

به گزارش دکتر برای تو، تجربه ناب طبیعت و حضور در حیات وحش خائو خئوی تایلند

به همه مسافران کشور تایلند توصیه می گردد که سفر خود به این کشور زیبا را با تورهای طبیعت گردی موسوم به خائو خئو Khao Kheow Open Safari تکمیل نموده و تجربه ای متفاوت برای خود رقم بزنند. این تور معمولا در پکیج های گردشگری شهر پاتایا و بانکوک ارائه می گردد. تلفظ نام این پارک حیات وحش تا حدی سخت بوده و بعضی گمان می نمایند که به معنی به تایلند خوش آمدید است اما این نام تنها به پارک حیات وحش فوق الذکر اشاره داشته و ارتباطی با خوشامدگویی به کشور تایلند ندارد.

تور تایلند ارزان: حیات وحش خائو خئوی تایلند را تجربه کنید

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

دسترسی به این منطقه حفاظت شده واقع در استان چونبوری Chonburi بسیار ساده بوده و برای رسیدن به آن تنها با یک ساعت مسافرت جاده ای از بانکوک و 90 دقیقه از پاتایا می توان اقدام کرد. در این پارک و باغ وحش فضای آزاد شما تجربه ای متفاوت از محیط زیست طبیعی و حضور جانوران را احساس خواهید کرد. در این محل بیش از 8 هزار جانور در قالب 300 گونه مختلف جانوری در مسافتی بالغ بر 2 هزار جریب زندگی می نمایند که این آمار مطمئنا برای جلب رضایت هر بازدید نماینده ای و به ویژه خانواده ها کفایت خواهد نمود. در پارک حیات وحش خائو خئو، شما می توانید برنامه های متنوع و مختلفی را انتخاب و براساس آن وارد مجموعه شوید. این برنامه ها می تواند شامل گردش عادی در پارک جنگلی یا حتی ملاقات از فاصله بسیار نزدیک از جانوران وحشی باشد. خبرنگاران بعضی از مجذوب کننده ترین کارهایی را که می توان در پارک حیات وحش خائو خئو انجام داد، معرفی می نماید:

سوار تراموای ویژه باغ وحش شوید

استفاده از تراموای داخلی باغ وحش یا Zoo Tram برای کسانی که دوست ندارند با خودروی شخصی به محوطه جنگلی وارد شوند، بسیار مناسب بوده و با یاری آن شما می توانید در گوشه و کنار ین مرکز حیات وحش تردد نموده و تماشای های آن را مشاهده کنید. استفاده از این تراموا رایگان بوده و این قطارها در تمامی ایستگاه های تعبیه شده در پارک توقف نموده و در صورتی هم که دوست داشتید در ایستگاه های امن بین راه پیاده شوید، به راحتی و در هر زمان می توانید با تراموای بعدی به راستاتان ادامه دهید.

به منطقه جنگلی بروید

یکی از برنامه های بسیار سرگرم نماینده و در عین حال آموزشی ارائه شده در پارک حیات وحش خائو خئو که می توان در آن از انواع پرندگان و حیوانات جنگلی بازدید کرد؛ تور جنگل است. در این تور، چشمان شما به ضیافت طبیعت بکر و حیواناتی می رود که هیچ گاه آن ها را در محیط زیستشان ندیده اید. تماشا گربه سانانی که روی شاخه های درختان لم داده اند یا حیوانات وحشی که در جنگل پرسه زده و تماشای انواع پرندگان وحشی موجود در این منطقه، تجربه ای متفاوت و شگفت انگیز خواهد بود.

تور علمی حیوانات وحشی خائو خئو

در این تور، شما اطلاعات زیادی درباره دنیای حیوانات وحشی، نحوه زندگی آن ها و محیط زیستشان خواهید آموخت. مربیان این مرکز بعلاوه به شما نکته های جالبی درباره حضور در طبیعت، نگهداری از منابع طبیعی و چرخه بازیافت طبیعی و چگونگی شناسایی قلمرو حیوانات و جان سالم به در بردن از آن در شرایط اضطراری ارائه می نمایند. در این برنامه حتما دوربین خود را به همراه داشته باشید تا در صورت لزوم قادر به تهیه تصاویر حیرت انگیز و شگفت آوری شوید که هر لحظه ممکن است در برابرتان ظاهر گردد.

سفر با فیل ها

در پارک حیات وحش خائو خئو شما امکان سوار شدن به پشت بزرگ ترین حیوان موجود روی زمین را داشته و می توانید بخشی از راستا را سوار فیل های آسیایی شوید. شما در این بخش می توانید بر پشت فیل های اهلی سوار شده و در قسمت های ویژه ای از پارک حیات وحش تردد کنید. در بخش ویژه ای نیز امکان تماشای حرکات نمایشی فیل ها و مهارت آن ها در اطاعت از دستورات مربیانشان وجود دارد.

گشت شبانه

گشت شبانه یا Night Safari یکی از مجذوب کننده ترین بخش های این سفر محسوب می گردد که همزمان با غروب آفتاب و تاریک شدن هوا شما می توانید به تماشای زندگی شبانه حیواناتی مانند خوک خرطوم دراز مالایایی tapirs، فیل ها؛ زرافه ؛ لاما یا شتر بی کوهان آمریکای جنوبی، شترمرغ استرالیایی و تعداد زیادی از پرنده ها بروید که در طول شب به فعالیت می پردازند. در خصوص امنیت این تور اصلا نگران نباشید زیرا شما به وسیله خودروهای ویژه و بسیار مدرن و به همراه تیمی از محیط بانان مسلح و حرفه ای به این گشت شبانه خواهید رفت.

با تسمه های معلق گیبون روی جنگل پرواز کنید

یکی از مجذوب کننده ترین تفریحات قابل استفاده در پارک جنگلی خائوخئو، استفاده از تسمه های معلق موسوم به Gibbon™ Zipline Tours است که شما در آن با یاری تجهیزات ویژه ای روی تسمه های فلزی طناب شکلی که در فاصله دو نقطه مرتفع بر فراز جنگل نصب شده اند، معلق شده و به یاری چرخ های سوار شده روی این تسمه ها در هوا تاب خورده و به سمت جلو می روید. این تجربه علاوه بر هیجان انگیز بودن، به شما نمایی منحصر به فرد از طبیعت و پارک جنگلی ارائه می نماید که در تمام عمر فراموش نخواهید کرد. درباره امنیت این تسمه های معلق نیز اصلا نگران نباشید زیرا این وسیله به قدری امن است که حتی بچه ها اجازه استفاده از آن را دارند. به اعتقاد بسیاری از وبسایت های گردشگری از جمله Trip Advisor تسمه های

منبع: الی گشت
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1959

به "تور تایلند ارزان: حیات وحش خائو خئوی تایلند را تجربه کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: حیات وحش خائو خئوی تایلند را تجربه کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید