ثبت نام هنرمندان 20 کشور در هشتمین جشنواره تجسمی فجر

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، در فاصله کمتر از یک ماه از انتشار فراخوان هشتمین جشنواره تجسمی فجر بیش از 1000 هنرمند از ایران و 20 کشور دنیا در سایت جشنواره ثبت نام نموده اند.

ثبت نام هنرمندان 20 کشور در هشتمین جشنواره تجسمی فجر

هنرمندانی از کشورهای آمریکا، اسپانیا، ایتالیا، بلژیک، کانادا، مکزیک، اوکراین، اندونزی، پرو، ترکیه، صربستان، قبرس، کرواسی، کوبا، مالزی، بنگلادش، پاکستان، هند، تایلند و تونس تاکنون برای شرکت در هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر ثبت نام نموده اند و مهلت ثبت نام در این جشنواره تا 28 آذرماه ادامه دارد و پس از آنالیز و انتخاب آثار، هنرمندان و آثار منتخب برای حضور در جشنواره معرفی خواهند شد.

هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر به معرفی آثاری که در قالب بهره مندی از یک یا چند رشته از هنرهای تجسمی به ساختار رسیده و ایده ای اصیل و مفهومی هنرمندانه را به نمایش بگذارند، می پردازد. بنابراین هنرمندان در ارائه ایده های خود محدودیت ندارند و می توانند از شیوه های بیانی و اجرایی متنوع استفاده نمایند.

هشمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر از سوی مرکز هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر بهمن و اسفندماه سال جاری برگزار می گردد و هنرمندان تا 28 آذرماه فرصت دارند در سایت جشنواره به نشانی www.ivafestival.ir ثبت نام نمایند و تصاویر آثار خود را ارسال نمایند.

بخش فیلم مستند هنرهای تجسمی و همایش هنر معاصر ایران و جهانی شدن نیز از برنامه های هشتمین جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 آبان 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 438

به "ثبت نام هنرمندان 20 کشور در هشتمین جشنواره تجسمی فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام هنرمندان 20 کشور در هشتمین جشنواره تجسمی فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید