تقویت جذب توریست در نگین سبز استان تهران دردستور کار میراث فرهنگی

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، شامگاه پنج شنبه فرشید ستایش راد رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شهریار در جمع خبرنگاران گفت: نگاه میراث فرهنگی به حوزه نمایش آثار تاریخی، صرفا به اشیای تاریخی محدود نمی گردد و می توان دایره این آثار را به حوزه ها و بخش های دیگر نیز تسری داد.

تقویت جذب توریست در نگین سبز استان تهران دردستور کار میراث فرهنگی

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا عید 99 هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی اضافه نمود: بسیاری از اشیا و اقلام را می توان با تعامل مثبت و سازنده با مالکان و کلکسیونرها به معرض نمایش عموم گذاشت، به عنوان نمونه نمایش دوربین های عکاسی قدیمی، جذایت های خاص به خود را دارا است که به طور یقین با استقبال شهروندان روبرو خواهد شد.

وی اضافه نمود: افراد و کلکسیونرهای بسیاری در شهرستان شهریار و مناطق همجوار سکونت دارند که می توان با تعامل مثبت و سازنده، به صورت امانی اقلام خاص جمع آوری شده از سوی آنان را در موزه شهریار به نمایش درآورد.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شهریار گفت: میراث فرهنگی محدود به آثارباستانی نمی گردد و هرآنچه با فرهنگ و هنر این مرزو بوم عجین شده در زمره میراث تاریخی و فرهنگی این کشور واقع شده است.

وی اضافه نمود:در نظر داریم با شناسایی و برقراری ارتباط سازنده با صاحبان و مالکان مجموعه های جذاب، زمینه و بسترلازم برای نمایش اقلام خاص و دیدنی برای شهروندان را فراهم کنیم.

ستایش راد یادآور شد:مجموعه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شهریار برای رونق گردشگری و جذب توریست در این شهر تاریخی که به نگین سبز استان تهران شهره است، نهایت کوشش خود را در چارچوب های قانونی به کار می برد تا این شهرستان تاریخی به نحو مطلوب تری برای علاقه مندان عرصه فرهنگ، هنر و تاریخ معرفی گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 660

به "تقویت جذب توریست در نگین سبز استان تهران دردستور کار میراث فرهنگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت جذب توریست در نگین سبز استان تهران دردستور کار میراث فرهنگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید