با آفاموسا کوالالامپور بیشتر آشنا شوید

به گزارش دکتر برای تو، آفاموسا کوالالامپور یکی از برترین جاذبه های توریستی کشور مالزی به تعداد می رود. امروزه مسافرت به کشور ها و شهر های مختلف دنیا، رواج بسیاری پیدا نموده و همگان سعی بر این دارند که در بعضی مواقع سفری خارجی داشته باشند و مالزی یکی از برترین مقاصد توریستی برای ایرانیان شناخته می گردد و پس از ترکیه دومین مقصد پر توریست ایران می باشد. آفاموسا یکی از برترین منطقه ها تفریحی در شهر کوالالامپور مرکز کشور مالزی می باشد که در این منطقه می توانید از انواع تفریحات نهایت لذت را ببرید. آفاموسا را می توان هم به اسم یک منطقه تفریحی و هم به اسم یک منطقه استراحتی در نظر گرفت و می توانید یک پیک نیک ساده هم در یک فضای مهیج داشته باشید.

با آفاموسا کوالالامپور بیشتر آشنا شوید

با ما سفر کنید و با تور کوالالامپور ارزان از زیباترین شهر مالزی دیدن کنید و در کوچه های زیبای کوالالامپور قدم بزنید.

بخش های متنوعی در آفاموسا تعبیه شده که مناسب برای انواع سلیقه ها خواهد بود. یکی از محبوب ترین مراکز آفاموسا کوالالامپور را می توان پارک آبی دانست که مجهز به مدرن ترین دستگاه های آبی بوده و برترین لحظات را در آن سپری خواهید کرد. در تورهای کوالالامپور حیات وحش، تفریحات تفریح، اسب سواری، رستوران، کافه، عکاسی، استودیو و… بخش هایی هستند که می توانید از گشت و گذار در این منطقه لذت ببرید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه کرده ایم.

آفاموسا کوالالامپور

کوالالامپور به اسم مرکز و قلب تپنده مالزی شناخته شده و هر ساله هدف خیلی عظیمی از گردشگران آسیایی و دنیای می باشد. شهر کوالالامپور به خودی خود به اسم یکی از برترین انتخاب های گردشگری برایتان خواهد بود و با گشت و گذار در این شهر می توانید برترین لحظات را برای خود به ارمغان آورید. جاذبه های متعددی در این شهر انتظار شما را می کشند و می توانید اوج هیجان را در بخش های تفریحی کوالالامپور تجربه نمایید. آفاموسا کوالالامپور یکی از برترین بخش های تفریحی این شهر به تعداد می رود که وسعتی برابر با 520 هکتار داشته و این مجموعه هم از نظر گردشگری و هم از نظر تفریحی حائز اهمیت خواهد بود.

دسترسی به آفاموسا از مرکز شهر کوالالامپور ساده خواهد بود و می توانید با سوار شدن به مترو در ایستگاه seremban پیاده شده و از طریق تاکسی به این منطقه تفریحی برسید. در این شهرک تفریحی بخش های مختلفی را می توانید هدف قرار دهید و از جمله محبوب ترین آنها می توان به پارک آبی و باغ وحش اشاره نمود. آفاموسا کوالالامپور را می توان به اسم مرکزی تفریحی و استراحتی در نظر گرفت و به همین علت هدف مناسبی برای انواع سنین بوده و همگان از گشت و گذار و مراجعه به آن لذت خواهند برد.

پارک آبی آفاموسا کوالالامپور

به جرات پارک آبی آفاموسا کوالالامپور را می توان به اسم یکی از برترین پارک آبی های دنیا به تعداد آورد و به اسم اولین پارک آبی در مالزی شناخته می گردد. نهایت هیجان را می توانید در این پارک آبی تجربه نمایید و دستگاه های مجهز، بخش هایی ویژه، فضای بچه ها و… دست به دست هم داده اند که این پارک آبی را به یک تفریحگاه مناسب تبدیل کنند. سرسره های آبی با شیب تند، اصلی ترین بخش این پارک آبی به تعداد می رود و اوج سرعت بر روی آب را می توانید بر روی این سرسره های روباز یا رو بسته تجربه نمایید.

همه بخش های پارک آبی هیجانی نخواهد بود و می توانید از موج سواری ملایم بر روی آب هم لذت ببرید. در کنار آفاموسا کوالالامپور دریای مصنوعی هم در این پارک آبی تعبیه شده و موج هایی کاملا طبیعی بر روی آب ایجاد شده و حس شنا در یک ساحل شنی آرام را خواهید داشت و حتی بچه ها می توانند در سواحل آن به شن بازی مشغول شوند.

حیات وحش آفاموسا

یکی دیگر از بخش های تفریحی آفاموسا کوالالامپور را می توان حیات وحش آن دانست که در این حیات وحش می توانید زندگی انواع گونه های حیوانات اهلی و وحشی را مشاهده نمایید. امکان غذا دادن به بعضی از حیوانات هم برایتان وجود خواهد داشت. از جمله حیواناتی که می توانید در این باغ وحش مشاهده نمایید می توان به: فیل، ببر، شیر، پلنگ، زرافه و… اشاره نمود اما تنها حیوانات درنده نیستند که در فهرست حیوانات باغ وحش قرار می گیرند و می توانید انواع خزندگان و پرندگان مختلف را هم در این باغ وحش مشاهده نمایید.

شهرک غرب وحشی یکی از بخش هایی است که به تازگی به آفاموسا کوالالامپور اضافه شده و این بخش یک نماد از نحوه زندگی کردم گاوچران ها می باشد و می تواند یکی از بخش های مناسب برای انواع سنین باشد. در این محل نمایش هایی از سرخپوست ها و بعلاوه گاوچران ها اجرا خواهد شد که بازدید از آن عاری از لطف نخواهد بود.

بخش های تفریحی آفاموسا کوالالامپور

علاوه بر بخش های ذکر شده، می توانید جاذبه های تفریحی دیگری را هم در این منطقه قرار دهید. آفاموسا به اسم یکی از شهرک های تفریحی کوالالامپور شناخته می گردد و بازدید از آن در تور کوالالامپور یکی از برترین انتخاب ها خواهد بود. انواع امکانات تفریح در این پارک به مانند سایر مراکز تفریحی وجود داشته و می توانید از کافه ها و رستوران های آفاموسا برای خوردن یک غذای لذیذ و یا نوشیدن یک قهوه داغ بهره ببرید. هتل هایی هم در این بخش احداث شده اند که امکان اقامت در آنها برایتان وجود داشته و می توانید یک روز از سفر خود را در یک منطقه تفریحی سپری نمایید. برترین زمان برای بازدید از این منطقه را می توان به کریسمس و سال نو چینی نسبت داد چرا که در این مواقع شاهد رژه در فضای آزاد و بعلاوه مراسمات خاصی در منطقه آزاد خواهیم بود.

منبع: دلتابان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1767

به "با آفاموسا کوالالامپور بیشتر آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با آفاموسا کوالالامپور بیشتر آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید