این اشتباهات در زندگی مشترک موجب طلاق می گردد

به گزارش دکتر برای تو، وقتی در یک رابطه سالم هستید، همه چیز به خوبی کار می نماید. مطمئنا مسائل اجتناب ناپذیر هستند.

این اشتباهات در زندگی مشترک موجب طلاق می گردد

ازدواج یکی از اتفاق های مهم زندگی هر فردی است و برای این که رابطه ای لذت بخش داشته باشیم باید مهارت های لازم را به خوبی بلد باشیم. در این مطلب از خبرنگاران به آنالیز مسائل در روابط بین زن و مرد می پردازیم.

مسائل در روابط بین زن و مرد

اگر پس از گذراندن وقت با شریک زندگی خود به طور مداوم احساس خستگی یا ناراحتی می کنید، می تواند نشانه ای از این باشد که همه چیز باید تغییر کند. در ادامه نگاهی به بعضی از علائم سمی بودن در یک رابطه می پردازیم.

عدم حمایت

زمان با هم بودن شما دیگر مثبت یا حمایت نماینده نیست. روابط سالم، مبتنی بر تمایل متقابل برای تماشا موفقیت دیگری در همه زمینه های زندگی است. وقتی همه چیز متعارض گردد، هر دستاوردی تبدیل به یک رقابت می گردد. به عبارت دیگر، شما احساس نمی کنید که همسرتان از شما حمایت می نماید.

حسادت

در حالی که تجربه حسادت هر از گاهی طبیعی است، اگر نتوانید خود را وادار کنید که در خصوص موفقیت همسر فکر یا احساس مثبتی داشته باشید، می تواند به مشکل تبدیل گردد.

کنترل رفتارها

زیر سوال بردن رفتارهایی که همواره با آن روبرو بوده اید یا وقتی که بیش از حد از یک رفتار ناراحت شوید، هر دو نشانه ای از رفتار کنترل نماینده هستند که می تواند به تخریب یک رابطه منجر گردد. در بعضی موارد، این کوشش ها برای کنترل شما می تواند نشانه ای از سوء استفاده باشد.

رنجش

نگه داشتن کینه ها و صحبت نکردن درباره آن ها به این منجر می گردد که صمیمیت از بین برود. به مرور زمان، ناامیدی یا رنجش می تواند ایجاد گردد. اما بی توجهی به آن ها، مسائل کوچک را بسیار بزرگ تر کند.

عدم صداقت از مسائل در روابط بین زن و مرد

ممکن است متوجه شوید که همسرتان دائما در خصوص ساعات کاری یا افرادی که با آن ها دیدار می نماید دروغ می گوید تا از گذراندن وقت با شریک زندگی خود جلوگیری کند. در این شرایط مسائل حل نشده قبلی احتمالا نقش دارند.

نادیده گرفتن نیازهای شما

همراهی با هر کاری که شریک زندگی شما می خواهد انجام دهد، حتی زمانی که برخلاف میل یا سطح راحتی شما باشد، نشانه ای از رابطه متعارض است. برای مثال، ممکن است با تعطیلاتی موافقت کنید که او به طور عمدی یا ناخواسته، برای قرارهایی که برای شما مناسب نیستند، برنامه ریزی نموده باشد. برایا اینکه روابط عاطفی خوبی را داشته باشید به مطلب علت ترس مردان از زنان قدرتمند چیست؟ سر بزنید.

روابط از دست رفته

برای جلوگیری از درگیری با شریک زندگی خود یا برای عدم شرح دادن مسئله ای که در رابطه شما رخ داده، وقت خود را با دوستان و خانواده سپری نمی کنید. از طرف دیگر، ممکن است دریابید که اوقات فراغت شما صرف برخورد با شریک زندگی شما شده است.

عدم مراقبت از خود از مسائل در روابط بین زن و مرد

علاوه بر پاسخ به این سوال که چه چیزهایی رابطه را خراب می نماید باید بدانید که در یک رابطه مخرب، ممکن است عادت های معمول مراقبت از خود را کنار بگذارید. ممکن است از تفریح هایی که زمانی دوست داشتید کنار بکشید، سلامتی خود را نادیده بگیرید و اوقات فراغت خود را فدا کنید.

به امید تغییر

ممکن است در رابطه بمانید زیرا پتانسیل های طرف مقابل را می بینید یا فکر می کنید که اگر فقط خودتان و اعمالتان را تغییر دهید، او نیز تغییر خواهد نمود. گاهی اوقات و در بعضی موارد امکان تغییر وجود نخواهد داشت.

پیشنهاد مطالعه: مطلب این گلدان های دکوری منزل شما را بی نظیر می نمایند را بخوانید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 14 مرداد 1401 بروزرسانی: 14 مرداد 1401 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 2127

به "این اشتباهات در زندگی مشترک موجب طلاق می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این اشتباهات در زندگی مشترک موجب طلاق می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید