طراحی سایت: ایجاد سایت موزه سنگ قبور آستارا در محوطه بقعه شیخ خیوی

به گزارش دکتر برای تو، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، ایجاد سایت موزه سنگ قبور آستارا در محوطه بقعه شیخ خیوی صورت می گیرد.

طراحی سایت: ایجاد سایت موزه سنگ قبور آستارا در محوطه بقعه شیخ خیوی

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی سایت از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا توسعه وبسایت های حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

ولی جهانی، معاون میراث فرهنگی گیلان گفت: مقدمات لازم به منظور احداث سایت موزه سنگ قبور اسلامی شهرستان آستارا در بقعه شیخ محمود خیوی فراهم شده است.

معاون میراث فرهنگی گیلان اضافه نمود: این سایت موزه با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گیلان با فرمانداری شهرستان، بخشداری مرکزی، اداره اوقاف و امور خیریه و بعلاوه گروه های مردم نهاد و دستگاه های اجرایی مربوطه در محوطه بقعه شیخ خیوی شهرستان آستارا راه اندازی خواهد شد.

جهانی اضافه نمود: در طی سالهای گذشته فعالیت های مرمتی، نورپردازی و تهیه نقشه معین عرصه و حریم این بنای تاریخی از محل اعتبارات استانی و شهرستانی به انجام رسیده است.

او اضافه نمود: از بقعه شیخ محمود خیوی با قدمتی نزدیک به 750 سال به عنوان یکی از آثار ارزشمند در متون تاریخی یاد شده و تبدیل این بنای ارزشمند به محوطه سایت موزه قبور اسلامی می تواند گامی مهم در معرفی ظرفیت های فرهنگی و تاریخی شهرستان آستارا در سطح ملی و بین المللی بشمار رود.

منبع: همگردی
انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1875

به "طراحی سایت: ایجاد سایت موزه سنگ قبور آستارا در محوطه بقعه شیخ خیوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی سایت: ایجاد سایت موزه سنگ قبور آستارا در محوطه بقعه شیخ خیوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید