امامی فر: غافلگیر شدیم

به گزارش دکتر برای تو، بازیکنان سپیدرود سخت ترین کار را انجام دادند. 90 دقیقه کمک گیری نفر به نفر و بستن فضاهای نفوذ سبب یک نمایش خوب در طول بازی بود اما روی یک غافلگیری گل را دریافت کردند.

امامی فر: غافلگیر شدیم

علیرضا امامی فر در نشست خبری بعد از بازی با پرسپولیس در جام حذفی با اشاره به اینکه باید برای این نمایش زیبا هم به بازیکنان و هم طرفداران تبریک بگویم، گفت: نوع بازی امروز بازیکنان نویددهنده نمایش خوب تیم در روزهای آینده و در ادامه لیگ برتر است. امروز بازیکنان سپیدرود سخت ترین کار را انجام دادند. 90 دقیقه کمک گیری نفر به نفر و بستن فضاهای نفوذ سبب یک نمایش خوب در طول بازی بود اما روی یک غافلگیری گل را دریافت کردند. با این حال ما به تمام اهداف خود در این بازی دست یافتیم و برای حضور پرقدرت برابر سایپا نقاط قوت و ضعف خود را در این بازی با توجه به حضور بازیکنان جدید شناختیم.

او با اشاره به اینکه از نقاط قوت و ضعف پرسپولیس به خوبی مطلع بودیم، ادامه داد: شرایط آنها را می دانستیم و نقطه پوشیده ای از نوع بازی پرسپولیس برای ما وجود نداشت.

امامی فر با بیان اینکه در نیم فصل دوم شاهد سپیدرود متفاوت تری خواهید بود، گفت: در زمینه داوری امیدورایم در نیم فصل دوم تیم ها کمتر از حوزه داوری آسیب ببینند.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 16 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 128

به "امامی فر: غافلگیر شدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امامی فر: غافلگیر شدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید