نام احتمالی گوشی تاشو هواوی تعیین شد

به گزارش دکتر برای تو، طبق جدیدترین گزارش ها، به احتمال زیاد نخستین گوشی تاشو هواوی از برند میت (Mate) بهره می برد و در همین زمینه باید بگوییم که این شرکت، 4 نام تجاری میت F، میت فلکس، میت فلکسی و میت Fold را ثبت نموده است.

نام احتمالی گوشی تاشو هواوی تعیین شد

هنوز معلوم نیست که هواوی کدام یک از این نام های تجاری را انتخاب خواهد نمود. البته از آنجایی که کمپانی های بزرگ همواره نام های تجاری متعددی را ثبت می نمایند، شاید هیچکدام از این موارد، نام گوشی تاشو هواوی نباشد.

از آنجایی که طبق بسیاری از گزارش ها، گوشی تاشو سامسونگ گلکسی F نام دارد، احتمال اینکه هواوی عنوان میت F را انتخاب کند بسیار پایین است. عنوان میت Fold هم جذابیت خاصی ندارد که البته این موضوع کاملا سلیقه ای است.

قرار دادن این گوشی در سری گوشی های میت یک اقدام کاملا منطقی محسوب می گردد. سری گوشی های میت بیش از سری P، بهره وری محور هستند با توجه به گزارش ها، اولین گوشی تاشو این شرکت از ویژگی های قابل توجهی بهره می برد که مطمئنا از لحاظ بهره وری حرف های زیادی برای گفتن دارد. از جمله مهم ترین ویژگی های آن، می توانیم به بهره گیری از نمایشگر 8 اینچی و پشتیبانی از اینترنت 5G اشاره کنیم.

با نزدیک شدن به زمان عرضه، حجم خبرهای موثق مربوط به این گوشی رو به افزایش است. چند روز قبل هم در یک خبر جداگانه به نمایش مدل نهایی این گوشی در جمعی از نمایندگان اپراتورهای مخابراتی کره جنوبی پرداختیم.

منبع: Android Authority

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 85

به "نام احتمالی گوشی تاشو هواوی تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام احتمالی گوشی تاشو هواوی تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید