فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: می توانستیم بهتر بازی کنیم، پس از یک کرنر جو استادیوم تغییر کرد

به گزارش دکتر برای تو، فوتبال دنیا - یورگن کلوپ با وجود پیروزی از عملکرد شاگردانش در تیم فوتبال لیورپول رضایت چندانی نداشت.

فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: می توانستیم بهتر بازی کنیم، پس از یک کرنر جو استادیوم تغییر کرد

به گزارش خبرنگاران، یورگن کلوپ پس از برتری یک بر صفر لیورپول در خانه هادرزفیلد در هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس از عملکرد شاگردان خود ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی لیورپول با این جملات اظهاراتش را آغاز کرد: می توانستیم عملکرد بهتری ارائه کنیم. خوب نبودیم چون هادرزفیلد عالی بازی کرد.آن ها با تمام توان دفاع می کردند و برای به دست آوردن توپ می جنگیدند. البته در برخی زمینه ها بسیار خوب عمل کردیم و در ابتدای بازی فرصت های گلزنی خوبی داشتیم. پس از گلزنی باز هم موقعیت داشتیم اما هادرزفیلد به بازی برگشت. پس از به دست آمدن یک ضربه کرنر برای آن ها، جو ورزشگاه تغییر کرد و بازی برای ما سخت شد.

کلوپ در ادامه گفت: نمی توانیم کتابی درباره نحوه بردن جام ها بنویسیم زیرا در رسیدن به افتخارات تنها یک راه می بینم و آن هم پیروزی است. برای کسب پیروزی هم راه های متفاوتی وجود دارد و راستش را بخواهیم خودم هم گاهی پیروز شدن با بازی زیبا را دوست دارم اما از نتیجه کسب شده در بازی رضایت دارم و درک می کنم چرا اینگونه بازی کردیم. جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 63

به "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: می توانستیم بهتر بازی کنیم، پس از یک کرنر جو استادیوم تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، یورگن کلوپ: می توانستیم بهتر بازی کنیم، پس از یک کرنر جو استادیوم تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید