فوتبال دنیا، علاقه دنی آلوز به بازی در لیگ برتر انگلیس

به گزارش دکتر برای تو، فوتبال دنیا - دنی آلوز، مدافع بزریلی پاری سن ژرمن علاقه مند به بازی در لیگ برتر انگلیس است.

فوتبال دنیا، علاقه دنی آلوز به بازی در لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرنگاران، دنی آلوز مدعی شده که پیش از این پیشنهاد دو باشگاه چلسی و منچسترسیتی را رد نموده اما همچنان علاقه مند به بازی در لیگ برتر انگلیس است. دفاع راست و 35 ساله پاری سن ژرمن در گفت وگو با نشریه انگلیسی تلگراف گفت: ایده اینکه من بدون بازی در لیگ برتر انگلیس به دوران حرفه ای ام خاتمه دهم، غیرممکن است.

وی اضافه کرد: قطعاً لیگ برتر انگلیس، شگفت انگیزترین لیگ در سطح دنیا است، اول اینکه در این لیگ بازیکنان از سوی طرفداران مورد احترام هستند و دوم اینکه شور و شوق در زمین مسابقه فوق العاده است. اگر بتوانم در لیگ برتر انگلیس بازی کنم، عالی خواهد بود اما به یک شکلی این کار را عملی خواهم کرد.

آلوز همچنین در خصوص رقابت نزدیک پاری سن ژرمن با تیم های لیورپول و ناپولی برای صعود از گروه C لیگ قهرمانان اروپا گفت: در باشگاه های دیگری که من بوده ام از جمله یوونتوس و بارسلونا، ما دو کشتی داشتیم که با یکی از آنها در لیگ داخلی حضور پیدا می کردیم و با دیگری در لیگ قهرمانان اروپا.

مدافع برزیلی پاری سن ژرمن توضیح داد: تیم های زیادی وجود ندارند که بازیکنان بهتری از ما داشته باشند اما ما باید اهمیت مسابقات لیگ قهرمانان اروپا را درک کنیم. PSG در لیگ فرانسه خیلی کارش راحت تر است اما باید برای رقابت با بزرگترین باشگاه ها وضعیت خود را بهبود ببخشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 79

به "فوتبال دنیا، علاقه دنی آلوز به بازی در لیگ برتر انگلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبال دنیا، علاقه دنی آلوز به بازی در لیگ برتر انگلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید