عبدالله ناصری: منادی باعث شد استقلال را حذف کنیم، مصدومیتم جدی نیست

به گزارش دکتر برای تو، عبدالله ناصری، مدافع تیم فوتبال سایپا گفت: منادی در ضربات پنالتی بسیار خوب کار کرد و باعث شد استقلال را حذف کنیم.

عبدالله ناصری: منادی باعث شد استقلال را حذف کنیم، مصدومیتم جدی نیست

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، عبدالله ناصری پس از برتری تیم فوتبال سایپا مقابل استقلال در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه های کشور گفت: بعد از اخراج ساموئل سارفو کار برای تیم ما سخت شد، اما توانستیم خود را جمع و جور کنیم و دو بار نیز عقب افتادگی خود را جبران کردیم. در نیمه دوم هدف ما این بود اگر به گل دست پیدا نکردیم، بازی را با تساوی تمام کنیم.

وی توضیح داد: در وقت اضافه نیز استقلال فشار زیادی به ما وارد کرد، اما توانستیم دوام بیاوریم و بازی را به ضربات پنالتی بکشانیم. خدا را شکر منادی، دروازه بان ما در ضربات پنالتی بسیار خوب کار کرد و باعث شد بتوانیم استقلال را حذف کنیم.

مدافع تیم فوتبال سایپا در پاسخ به این سؤال که به نظر می رسد اخراج ساموئل سارفو باعث خوش شانسی این تیم می گردد، گفت: ما وابسته به بازیکن خاصی نیستیم و بعد از اخراج سارفو نیز کوشش کردیم جای خالی او را پر کنیم.

ناصری در خاتمه در خصوص مصدومیت خود بیان کرد: در اواخر بازی در یک صحنه دچار کشیدگی همسترینگ شدم، اما خدا را شکر مصدومیتم جدی نیست و مشکل خاصی ندارم. آرش رضاوند: برتری 10 نفره ما مقابل استقلال تا سالیان سال در خاطره ها باقی می ماند

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 اسفند 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 71

به "عبدالله ناصری: منادی باعث شد استقلال را حذف کنیم، مصدومیتم جدی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدالله ناصری: منادی باعث شد استقلال را حذف کنیم، مصدومیتم جدی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید