سعید آذری: جریمه پاس نشدن چک تبریزی را هم از استقلال می گیریم، منصوریان در خصوص مسلمان تصمیم می گیرد

به گزارش دکتر برای تو، سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان تأکید کرد که علیرضا منصوریان فرمانده فنی این تیم است و در خصوص محسن مسلمان تصمیم گیری خواهد نمود.

سعید آذری: جریمه پاس نشدن چک تبریزی را هم از استقلال می گیریم، منصوریان در خصوص مسلمان تصمیم می گیرد

سعید آذری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص اینکه باشگاه استقلال چک انتقال تبریزی را پاس ننموده است، گفت: متأسفانه در باشگاه استقلال کسی جوابگوی ما نیست و این بدترین نوع ارتباط است. باشگاه استقلال به تعهدش در قبال صدور رضایت نامه تبریزی عمل ننموده است و بدتر از همه اینکه جواب ما را هم نمی دهند. ما با آقای فتحی تماس می گیریم که جواب نمی دهد. به باشگاه هم زنگ می زنیم کسی جوابگو نیست. به آقای خطیر نیز زنگ می زنیم، اما جواب نمی دهد. متأسفانه ما با از دست دادن تبریزی ضرر اقتصادی و معنوی کردیم و در باشگاه استقلال هم کسی جوابگوی ما نیست.

وی ادامه داد: ما با تبریزی صحبت کردیم و گفتیم که می تواند به ذوب آهن یاری کند، ولی این بازیکن قصد جدایی داشت و معلوم بود که با مرتضی بارها صحبت نموده بودند. متأسفانه تبریزی هم با رفتن به استقلال ضرر کرد. وی فصل گذشته 15 گل برای تیم زد، ولی سال جاری در نیم فصل اول فقط یک گل به ثمر رساند. ما به وسیله قانونی دنبال حق مان هستیم و حتی جریمه چک تبریزی را هم از باشگاه استقلال خواهیم گرفت. من مدیرعامل باشگاه هستم و باید از حق و حقوق باشگاه دفاع کنم، به همین دلیل برای ما فرقی ندارد که چه کسی روبه روی مان قرار گرفته است.

آذری با اشاره به وضعیت محسن مسلمان و اینکه گفته می گردد وی از ذوب آهن جدا خواهد شد، توضیح داد: هنوز اتفاقی نیفتاده است. در این خصوص با منصوریان صحبت کنید. منصوریان فرمانده فنی تیم است که در خصوص نقل وانتقالات نظر می دهد و ایشان باید در خصوص مسلمان یا بازیکنان دیگر تصمیم بگیرد. سرمربی قبلی ما هم تمایل به همکاری با این بازیکن نداشت، ولی ما نمی توانستیم آن موقع کاری انجام دهیم و قطع همکاری با بازیکن، طبیعتاً به باشگاه ضرر می زد. ما آن موقع هم گفتیم که این مسائل باید در فصل نقل وانتقالات مورد آنالیز قرار بگیرد.

وی در رابطه با اینکه آیا تیمی به صورت رسمی خواستار جذب مسلمان شده است یا خیر، گفت: من نمی دانم که مسلمان می ماند یا می رود. فردا با منصوریان جلسه هفتگی داریم و باید در این مورد صحبت کنیم.

آذری در خصوص اینکه آیا قرار است بازیکن خارجی به تیم ذوب آهن اضافه گردد، توضیح داد: در این خصوص هم منصوریان نظر می دهد. ما بر اساس احتیاج کادر فنی با بازیکنان مذاکره می کنیم، هر چند که مثل بعضی باشگاه ها نمی توانیم بازیکن 500 هزار یورویی بخریم!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 122

به "سعید آذری: جریمه پاس نشدن چک تبریزی را هم از استقلال می گیریم، منصوریان در خصوص مسلمان تصمیم می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید آذری: جریمه پاس نشدن چک تبریزی را هم از استقلال می گیریم، منصوریان در خصوص مسلمان تصمیم می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید