جلالی: سعی کردیم با تمرینات خاص و زود بازده شرایط را تغییر دهیم، مطمئنم که فصلی موفق را پشت سر خواهیم گذاشت

به گزارش دکتر برای تو، سرمربی تیم فوتبال پیکان ابراز اطمینان کرد که این تیم فصل موفقی را پشت سر خواهد گذاشت.

جلالی: سعی کردیم با تمرینات خاص و زود بازده شرایط را تغییر دهیم، مطمئنم که فصلی موفق را پشت سر خواهیم گذاشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: ضروری است درباره پنج بازی ابتدایی شرح دهم. وقتی دیدیم سه بازی اول ما سخت است، روی کارهای دفاعی وقت گذاشتیم و موفق هم بودیم.

وی ادامه داد: برای بازی های بعدی احتیاج به هماهنگی بیشتر و البته گلزنی داشتیم که ضعف این موضوع به عهده من است و من خودم را مقصر بخشی از این اتفاق می دانم. با این حال برای این هفته سعی کردیم با جلسات تئوری و آمادگی بهتر این ضعف را رفع کنیم و بچه های ما نیز به خوبی آماده هستند. مطمئنم که فصلی موفق را پشت سر خواهیم گذاشت. برای بازی فردا هم باید بگویم حریف قابل احترامی داریم، اما ما قدرتمندانه به سراغ آنها می رویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در واکنش به این موضوع که تیمش در گلزنی ضعیف عمل نموده و مهاجمان این تیم موقعیت ها را از دست می دهند و چه زمانی قرار است این ضعف رفع گردد، گفت: هنوز زمان زیادی از لیگ نگذشته و ما در سه بازی ابتدایی روی برنامه ای که داشتیم، موفق بودیم. مشکل زیاد ما هم در بخش گلزنی مربوط به بازی با پدیده می شد، اما خوشبختانه شرایط بهتر گردیده و برای این بازی ایده های خوبی در بخش حمله داریم. از طرفی سعی کردیم با تمرینات خاص و زود بازده شرایط را تغییر دهیم که در بازی فردا این تمرینات را اجرا خواهیم کرد.

جلالی در پاسخ به این سؤال که چهار بازیکن پیکان که در اختیار تیم امید بودند به تمرینات برگشته اند و چه زمانی قرار است مورد استفاده قرار بگیرند، اظهار داشت: این بازیکنان هنوز نیامده اند و فقط امیر روستایی به ما اضافه گردیده است، چون پرواز بازیکنان تیم امید به صورت گروه گروه بوده است. ظاهراً بعضی از بازیکنان هم دیشب رسیدند، اما امیر روستایی دو جلسه با ما تمرین نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 آبان 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 11

به "جلالی: سعی کردیم با تمرینات خاص و زود بازده شرایط را تغییر دهیم، مطمئنم که فصلی موفق را پشت سر خواهیم گذاشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جلالی: سعی کردیم با تمرینات خاص و زود بازده شرایط را تغییر دهیم، مطمئنم که فصلی موفق را پشت سر خواهیم گذاشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید