آماده سازی سایت های برف روبی شمال تهران در استقبال از زمستان

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، اسماعیل بدریان سرپرست شهرداری منطقه یک در بازدید از سایت های برف روبی، نقاط آبگیر منطقه و پروژه های در حال انجام با اعلام خبر فوق گفت: با توجه به تغییرات جوی اخیر و موقعیت جغرافیایی منطقه یک با هدف تسریع در خدمات رسانی به موقع به شهروندان و کاهش مسائل ناشی از بارش برف ، ستاد برف روبی با محوریت نواحی ده گانه در شهرداری منطقه یک تشکیل و اقدام به جانمایی ماشین آلات و تجهیزات برف روبی در سایت ها کرد.

آماده سازی سایت های برف روبی شمال تهران در استقبال از زمستان

وی گفت: این ستاد از اواسط آبان ماه در نواحی فعالیت کاری خود را شروع و تا 15 اسفند ماه ادامه می یابد و دراین مدت نیروی انسانی مورد احتیاج جهت انجام کلیه امور برفروبی تحت دستور نواحی و نظارت معاونت امور شهری انجام وظیفه خواهند نمود .

بدریان اضافه کرد: در بازدید صورت گرفته از سایت ها کلیه ماشین آلات سبک و سنگین تعمیر اساسی و تحویل واحدهای اجرایی شدند و آماده مانور در موقعیت های بحرانی هستند.

وی گفت: در حال حاضر تعداد 450 مخزن 600 لیتری در سطح نواحی تعبیه و شن مخصوص برای استفاده شهروندان در هنگام بارش برف در داخل آنها دپو شده است.

این مقام مسئول با حضور در زیرگذر قیطریه وضعیت آبگرفتگی این محل را نیز مورد آنالیز قرار داد و با دستورات لازم ، نیروهای خدمات شهری با انجام عملیات ضربتی این معضل را برطرف نمودند.

سرپرست شهرداری منطقه یک همچنین از پروژه های در حال اجرای باغ اراج، دوربرگردان بزرگراه شهید چمران ، رود دره ها و... بازدید کرد و تدابیر لازم را جهت تسریع در اجرای پروژه ها به عوامل مذکور بیان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 87

به "آماده سازی سایت های برف روبی شمال تهران در استقبال از زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده سازی سایت های برف روبی شمال تهران در استقبال از زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید