93 درصد عربستانی ها خواستار سرانجام لیگ با قهرمان

به گزارش دکتر برای تو، در یک نظرسنجی وسیع که اجرا شده، تنها 7 درصد از فوتبال دوستان کشور عربستان خواستار خاتمه لیگ بدون انتخاب قهرمان هستند.

93 درصد عربستانی ها خواستار سرانجام لیگ با قهرمان

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، لیگ برتر پس از شیوع ویروس کرونا و در فاصله 8 هفته تا انتها تعطیل شد و حالا راهکارهای مختلفی برای انتها آن مطرح می شود؛ از جمله این که بازی ها با مسابقات فصل آینده انجام شوند یا صدرنشین نیم فصل عنوان قهرمانی را به دست بیاورد یا این که فصل بدون قهرمان رها شود.

اما در یک نظرسنجی جالب که 334 هزار نفر در آن شرکت کردند، بیشترین رای انتخاب صدرنشین نیم فصل به عنوان قهرمان نیم فصل بود. 65 درصد به این گزینه رای دادند که در این صورت الهلال باید جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

24 درصد گفتند که صدرنشین فعلی باید قهرمان شود که در این صورت النصر مدافع عنوان قهرمانی دوباره به این عنوان دست خواهد یافت. همچنین 4 درصد از شرکت کنندگان گزینه انجام مسابقات را برگزیدند و تنها 7 درصد خواستار لغو کامل لیگ بدون انتخاب قهرمان شدند.

در واقع می توان گفت که بیش از 90 درصد هواداران فوتبال در عربستان که در این نظرسنجی شرکت کردند، خواستار این هستند که قهرمان لیگ به یک شکلی معین شود و تنها 7 درصد دوست دارند مسابقات بدون قهرمان انتها یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1000

به "93 درصد عربستانی ها خواستار سرانجام لیگ با قهرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "93 درصد عربستانی ها خواستار سرانجام لیگ با قهرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید