50 هزار امدادگر جمعیت هلال احمر ساماندهی می شوند

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران، علی اصغر پیوندی عصر چهارشنبه پایگاه امداد و نجات شهر دانسفهان در بویین زهرا را افتتاح کرد.

50 هزار امدادگر جمعیت هلال احمر ساماندهی می شوند

ساختمان پایگاه امداد و نجات دانسفهان در زمینی به مساحت 2450 مترمربع ساخته شده است و با افتتاح آن تعداد پایگاههای ثابت جمعیت هلال احمر استان به 16 مورد رسید.

علی اصغر پیوندی در این مراسم گفت: شهرستان بویین زهرا خاطره تلخی از زلزله سال 42 دارد که امیدواریم با تقویت مراکز امدادی بتوانیم در حوادث غیر مترقبه فعالتر برخورد نموده و خسارات را به حداقل برسانیم.

وی اضافه نمود: در استان قزوین با این افتتاح تعداد 16 پایگاه امدادی فعال شده که به دلیل موقعیت جغرافیایی آن نیازمند پایگاههای بیشتری است.

پیوندی بیان نمود: ساخت پایگاه های مشارکتی با کمک خیرین از کارهای ارزشمندی است که ما را در انجام ماموریت ها کمک می دهد.

وی توضیح داد: با کمک های دولت و خیرین تاکنون بیش از 550 پایگاه امدادی در کشور راه اندازی شده که هنوز کافی نیست زیرا همچنان تعداد زیادی از پایگاه های امداد و نجات جاده ای به صورت کانکس در جاده ها و نقاط پرخطر و صعب العبور مستقر هستند.

پیوندی اضافه نمود: در حال حاضر 50 هزار امدادگر با جمعیت همکاری دارند و در حوادث به کمک نیازمندان می شتابند که درصددیم با کمک دولت و مجلس نسبت به ساماندهی اساسی و مشخص تکلیف این نیروهای خدوم اقدام کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی از عملیات تمرینی تیم های بهداشت و درمان اضطراری استان های تهران، البرز، قم وقزوین که در روستا های محروم شهرستان بویین زهرا برگزار گردید بازدید کرد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 خرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 133

به "50 هزار امدادگر جمعیت هلال احمر ساماندهی می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "50 هزار امدادگر جمعیت هلال احمر ساماندهی می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید