24ساعته 7هزار کرونایی در تهران بستری شدند

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران : فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا در کلان شهر تهران با اشاره به مراجعه 10 هزار و 700 بیمار به مراکز بهداشتی و درمانی به صورت سرپایی در طول شبانه روز گذشته شرح داد: تا امروز یکشنبه تعداد 6 هزار و 250 بیمار در بیمارستان های سطح تهران بستری شده اند.

24ساعته 7هزار کرونایی در تهران بستری شدند

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، دکتر علیرضا زالی عصر یکشنبه در نشست هماهنگی اجرای منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص آگاهی بخشی و اطلاع رسانی حداکثری به صورت محله محور در خصوص مبارزه با ویروس کرونا، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه، درطول شبانه روز گذشته 850 بیمار جدید کرونایی در بیمارستان ها و مراکز درمانی تهران بستری شده اند، اضافه نمود: 167 نفر از مراجعه کنندگان به مراکز درمانی تهران در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

وی شرح داد: در طول شبانه روز گذشته تعداد 10 هزار و 700 بیمار کرونایی به مراکز بهداشتی و درمانی به صورت سرپایی مراجعه کرده اند و تا به امروز تعداد 6 هزار و 250 بیمار در بیمارستان های سطح تهران بستری شده اند.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران تاکید کرد: یکی از اقدامات مهم در دوران شیوع بیماری ارائه بسته های حمایتی معیشتی ویژه خانواده هایی است که اعضای آنها بر اثر بیماری کرونا فوت کرده اند یا جزو اقشار کم برخوردار می باشند که این بسته ها با کمک نهادهای مختلف همچون سپاه و مساجد در بین افرادکم برخوردار تحت عنوان کمک مومنانه توزیع خواهد شد.

وی انجام غربالگری فعال و کمک به بیماری یابی در محلات را از جمله اقدامات مهمی نام برد که قرار است در محلات با کمک مساجد انجام و لیست مبتلایان تعیین و در اختیار نهادهای ذیربط قرار گیرد.

زالی با اشاره به مشارکت 300 مسجد در مقابله با بیماری کرونا در تهران گفت: یکی از موضوعات مهم جهت مقابله با کرونا در محلات فعال شدن مجدد درمانگاه های مساجد است، چراکه مساجد نقش پررنگی در هماهنگی اقدامات محله دارند.

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران همچنین از برگزاری جلسه ای در آینده با ائمه جماعت مساجد با هدف برنامه ریزی جهت مقابله با کرونا در این مکان ها خبر داد.

وی همچنین شرح داد:در موضوع مدیریت مقابله با بیماری کرونا بحث چگونگی استفاده از نیروهای مردمی با موضوع مسجد و محله پیگیری خواهد شد.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1297

به "24ساعته 7هزار کرونایی در تهران بستری شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "24ساعته 7هزار کرونایی در تهران بستری شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید