کرمانی مقدم: الدحیل آنقدر قوی نیست که مانع صعود پرسپولیس گردد، پرسپولیسی ها مواظب ضدحملات حریف باشند

به گزارش دکتر برای تو، مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس تأکید کرد که الدحیل نمی تواند یک مانع سخت برای صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا باشد.

کرمانی مقدم: الدحیل آنقدر قوی نیست که مانع صعود پرسپولیس گردد، پرسپولیسی ها مواظب ضدحملات حریف باشند

مرتضی کرمانی مقدم در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران درباره شرایط فعلی پرسپولیس و عملکرد این تیم در لیگ سال جاری گفت: پرسپولیس سال جاری با مشکل کمبود بازیکن روبرو است و عدم استفاده از بازیکنان جدید باعث گردیده که دست برانکو روی نیمکت بسته باشد. با این حال تیم برانکو تا الان بد امتیاز نگرفته، ولی مهم این است که تا سرانجام نیم فصل اول خوب امتیاز بگیرد و خودش را در بین سه تیم بالای جدول قرار دهد.

مهاجم پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: پرسپولیس در نیم فصل دوم با استفاده از بازیکنان جدید شرایط متفاوتی پیدا خواهد نمود، ولی نتیجه دریافت در نیم فصل اول بسیار مهم است. به نظر من پرسپولیس سال جاری هم یکی از مدعیان جدی قهرمانی است و اگر در نیم فصل اول خوب امتیاز بگیرد قطعاً شانس اول قهرمانی خواهد بود.

وی با اشاره به بازی حساس پرسپولیس برابر الدحیل که در تهران برگزار خواهد شد، توضیح داد: کار پرسپولیس سخت است، ولی نه آنقدر که بگوییم شانسی برای صعود ندارد. الدحیل چند ماه پیش واقعاً قوی بود، ولی الان شرایط چند ماه قبل را ندارد. الدحیل آنقدر قوی نیست که مانع صعود پرسپولیس گردد و ما می توانیم با حمایت طرفداران به مرحله بعد برویم.

کرمانی مقدم در سرانجام خاطر نشان کرد: البته نباید فراموش کنیم که پرسپولیس برای صعود باید بیش از یک گل بزند به همین دلیل باید در تهران تهاجمی بازی کند و مواظب ضدحملات الدحیل هم باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 26

به "کرمانی مقدم: الدحیل آنقدر قوی نیست که مانع صعود پرسپولیس گردد، پرسپولیسی ها مواظب ضدحملات حریف باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرمانی مقدم: الدحیل آنقدر قوی نیست که مانع صعود پرسپولیس گردد، پرسپولیسی ها مواظب ضدحملات حریف باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید