کاهش 72 درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوقه در استان مرکزی

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران/مرکزی استاندار مرکزی گفت: تعداد کارگران دارای حقوق معوق از پنج هزار و 800 نفر به هزار و 600 نفر رسیده که کاهش 72 درصدی داشته است.

کاهش 72 درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوقه در استان مرکزی

سیدعلی آقازاده پنجم شهریورماه در آیین بهره برداری از طرح توسعه گروه کارخانجات دیرگداز در شهرستان کمیجان، اظهار کرد: بهره برداری از این طرح یکی دیگر از گام های بلند توسعه ای در استان است که به دست بخش خصوصی در سال 96 شروع شد و اکنون راه اندازی شده است.

وی اضافه کرد: محصولات این شرکت امروز به کشورهای مختلف از جمله کشورهای آسیای دور صادر و از انرژی و مواد اولیه آن جنس هایی فراوری می گردد که ارزآوری دارد و باید در راستای رونق و جهش فراوری از این مجموعه حمایت کرد.

استاندار مرکزی توضیح داد: همین اقدامات سبب شده برای نخستین بار در تاریخ مالی استان حدود 120 میلیون دلار صادرات در یک ماه ثبت و میزان صادرات غیرنفتی استان در پنج ماهه امسال به 306 میلیون دلار برسد که گام مهمی در پاسخ به تحریم ها است.

آقازاده ادامه داد: تعداد واحدهای دارای حقوق معوق نیز در مرداد ماه امسال از 46 واحد به 30 واحد رسیده و کاهش 33 درصدی داشته است.

وی اعلام کرد: امروز در اراک 184 پروژه با اعتبار هزار و 491 میلیارد تومان و ایجاد هزار و 425 شغل به بهره برداری رسیده است.

به گزارش خبرنگاران، گروه کارخانجات دیرگداز اراک در سال 96 به بهره برداری رسید.

این شرکت پس از گذشت سه توانسته با تکیه بر دانش بومی محصولات متنوعی در زمینه تزیینات داخلی و نمای ساختمان فراوری نموده و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند.

این گروه به منظور توسعه روزافزون صادرات و ارزاوری و همچنین جهت کارافرینی در کشور خط فراوری جدید خود را با سرمایه گذاری بیش از 250 میلیارد ریال در زمینی به مساحت 14 هزار متر مربع با ظرفیت سالانه فراوری 18 هزار تن با پیشرفته ترین ماشین آلات روز جهان در سال 99 به بهره برداری رساند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 28 مهر 1399 بروزرسانی: 28 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1213

به "کاهش 72 درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوقه در استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 72 درصدی تعداد کارگران دارای حقوق معوقه در استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید