چهره متحول شده لیگ در نگاه یک تازه وارد

به گزارش دکتر برای تو، افشین قطبی در حالی به لیگ ایران بازگشته است که در رقابت با نسل جدید مربیان ایرانی، کار سخت تری نسبت به گذشته پیش رو دارد.

چهره متحول شده لیگ در نگاه یک تازه وارد

به گزارش خبرنگاران ، مروری بر نام های مربیان در لیگ های قبل و مقایسه آن ها به مربیان لیگ فعلی، به وضوح تغییر نسل مربیان فوتبالی را نشان می دهد و تأثیری که این تغییر نسل بر بالا رفتن کیفیت لیگ داشته است.

فعالیت مربیانی چون یحیی گل محمدی، علیرضا منصوریان، علی دایی، محمد تقوی، جواد نکونام، مهدی تارتار، علی کریمی، محمد رضا مهاجری به جای گزینه هایی چون رسول کربکندی ها و محمود یاوری ها، چهره جوان تر و پویاتری به لیگ داده است. این تغییر نسل مربیان و به روز شدن متدهای مربی گری نه تنها رقابت را سخت تر نموده است که لیگ جرفه ای تری را به نمایش می گذارد.

افشین قطبی در حالی به لیگ ایران بازگشته است که در رقابت با نسل جدید مربیان ایرانی، کار سخت تری نسبت به گذشته پیش رو دارد. او می داند این لیگ با مربیان جدید و جوانش، بسیار متفاوت است با لیگی که ترک نموده بود. عرصه رقابت تنگاتنگ تر شده و مربیان بیشتری نسبت به آن موقع، راه و رسم محبوبیت نزد طرفداران را یاد گرفته اند.

با همه این ها اما جذابیت هایی که تقابل این مربیان در لیگ برتر ایجاد خواهد نمود، همان چیزی است که لیگ فوتبال ایران و طرفدارانش می خواهند.

180 - 11

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 89

به "چهره متحول شده لیگ در نگاه یک تازه وارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهره متحول شده لیگ در نگاه یک تازه وارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید