پرداخت غرامت به پیک های غذا و رانندگانی که از کرونا خسارت ببینند

به گزارش دکتر برای تو، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت های تاکسی اینترنتی و ارسال غذا در آمریکا از جمله DoorDash و Instacart مشغول مذاکراتی هستند تا خسارت رانندگان و پرسنل ارسال محموله به دلیل شیوع ویروس کرونا را جبران نمایند.

پرداخت غرامت به پیک های غذا و رانندگانی که از کرونا خسارت ببینند

این 2 شرکت در دو بیانیه جداگانه خاطرنشان کردند مشغول آنالیز گزینه های پیش روی خود هستند.

از سوی دیگر سخنگوی شرکت تاکسی اینترنتی Lyft نیز اعلام نموده سرمایه هایی برای رانندگانی تخصیص داده که به دلیل قرنطیه ویروس کرونا با چالش روبرو شده اند یا خود به این ویروس مبتلا شده اند.

وال استریت ژورنال نیز روز گذشته در گزارشی نوشت شرکت اوبر تکنولوژیز، Lyft ،DoorDash و Instacart مشغول مذاکراتی هستند تا صندوق هایی برای جبران خسارات رانندگان به دلیل شیوع ویروس کرونا ایجاد نمایند.

اوبر هم چندی پیش خاطرنشان کرد به رانندگان و پرسنل ارسال محموله که به ویروس کرونا مبتلا شده اند یا به مدت 14 روز در قرنطینه هستند، غرامت پرداخت می نماید.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 853

به "پرداخت غرامت به پیک های غذا و رانندگانی که از کرونا خسارت ببینند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت غرامت به پیک های غذا و رانندگانی که از کرونا خسارت ببینند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید