پاراتیچی: از تمدید قرارداد دیبالا مطمئن هستیم

به گزارش دکتر برای تو، مدیراجرایی باشگاه یوونتوس نگرانی هواداران این تیم بابت آینده پائولو دیبالا را برطرف کرد.

پاراتیچی: از تمدید قرارداد دیبالا مطمئن هستیم

به گزارش خبرنگاران، تعلل باشگاه یوونتوس در تمدید قرارداد پائولو دیبالا با وجود عملکرد خوب این مهاجم آرژانتینی در فصل جاری باعث به وجود آمدن نگرانی هایی درباره آینده او شده بود و بعضاً شایعاتی راجع به احتمال جدایی اش از بانوی پیر هم شنیده می شد. مصاحبه اخیر دیبالا که در آن اعتراف کرد که هنوز مذاکرات برای تمدید قراردادش آغاز نشده نیز مزید بر علت شد تا شایعات شدت بگیرد.

فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی باشگاه یوونتوس اما پیش از بازی شب گذشته (جمعه) مقابل میلان و صعود به فینال جام حذفی ایتالیا در خصوص ماندن دیبالا در تورین ابراز اطمینان کرد.

پاراتیچی گفت: ما نگران نیستیم چون مذاکره با دیبالا و نمایندگان او درباره شرایط فعلی را آغاز کرده ایم، پس طبیعتاً اطمینان خاطر داریم. هر کارگری که با کارفرمایش برای بستن یک قرارداد کاری وارد مذاکره می شود، خواهان افزایش حقوق و امتیازاتش است، پس اینکه این فرایند طولانی شود، کاملاً منطقی است.

مدیراجرایی باشگاه یوونتوس اضافه کرد: الان زمان صحبت کردن درباره بازار جابجایی نیست. کاملاً قابل درک است که وقتی فوتبالی برگزار نمی شود، توجهات به سایر مسائل معطوف شود اما ما الان فقط می خواهم از بازگشت فوتبال به ایتالیا لذت ببریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1085

به "پاراتیچی: از تمدید قرارداد دیبالا مطمئن هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاراتیچی: از تمدید قرارداد دیبالا مطمئن هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید