ورود تیم های بدمینتون تایلند، ترکیه، اوکراین و هند به ایران

به گزارش دکتر برای تو، برای حضور در تورنمنت بین المللی بدمینتون فجرکاپ، بدمینتون بازان تایلند، ترکیه، اوکراین و هند وارد ایران شدند.

ورود تیم های بدمینتون تایلند، ترکیه، اوکراین و هند به ایران

با تور تایلند ژانویه به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید و بازار های بانکوک، سواحل پاتایا و پوکت را ببینید و از آرامش چیانگ مای لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، بدمینتون بازان کشورهای تایلند، ترکیه، اوکراین و هند نیز به منظور شرکت در بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی فجر ایران از اولین ساعت بامداد امروز یکشنبه وارد کشورمان شدند.

بدمینتون بازان کشورهای مالزی، چین، پرتغال، موریس، مالت، ارمنستان، ایتالیا و سریلانکا تا امشب وارد کشور خواهند شد . بدین ترتیب تا به امروز بازیکنان کشورهای عراق، اندونزی، اردن، آذربایجان، تایلند، ترکیه، اوکراین، سناگاپور، اتریش، مالزی و هند وارد کشور شده و به شهرستان کرج اعزام شده اند.

فردا دوشنبه نیز بازیکنان کشورهای روسیه، بلغارستان، لوگزامبورگ، مجارستان، جمهوری چک، استونی، لهستان، مولداوی و ایسلند وارد کشور خواهند شد.

بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی بدمینتون فجرکاپ ایران به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب با شرکت 29 کشور خارجی به همراه ملی پوشان بدمینتون کشورمان در روزهای پانزدهم لغایت هجدهم بهمن ماه جاری و با جوایز 25 هزار دلاری در شهرستان کرج برگزار می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 645

به "ورود تیم های بدمینتون تایلند، ترکیه، اوکراین و هند به ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود تیم های بدمینتون تایلند، ترکیه، اوکراین و هند به ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید