واکنش لیون به اعلام قهرمانی پاری سن ژرمن: حق فرجام خواهی را محفوظ می دانیم

به گزارش دکتر برای تو، باشگاه لیون به تصمیم اخیر فدراسیون فوتبال فرانسه واکنش نشان داد.

واکنش لیون به اعلام قهرمانی پاری سن ژرمن: حق فرجام خواهی را محفوظ می دانیم

به گزارش خبرنگاران، باشگاه لیون با انتشار بیانیه ای نسبت به تصمیم فدراسیون فوتبال فرانسه در مورد معرفی تیم فوتبال پاری سن ژرمن به عنوان قهرمان فصل نیمه تمام جاری رقابت های لوشامپیونه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: باشگاه المپیک لیون در روز سه شنبه پیشنهاد خود برای ادامه لیگ و معین شدن سرنوشت فصل جاری را بیان کرد. با این ایده تیم ها با رجحان ورزشی در زمین در جدول جایگاه خود را معین می کردند. در ضمنً این روش در راستای بیانیه کمیته اجرایی یوفا بود و ویژگی بی طرفانه بودن، شفاف بودن و غیر تبعیض آمیز بودن را به همراه داشت. ما پیشنهاد کردیم از سیستم پلی آف استفاده شود.

در ادامه آمده است: قرار بود بازی ها در 3 هفته برگزار شود و همه چیز طبق توصیه های بهداشتی باشد. در ضمنً این راه حل برای شرکت های پخش تلویزیونی بازی های لیگ و سایر نهادهای اقتصادی وابسته به رقابت های لیگ یک فرانسه کاربردی و مناسب بود. با توجه به تصمیم مسئولان و فدراسیون فوتبال فرانسه حق اعتراض و فرجام خواهی برای لیون محفوظ است.خسارتی که این تصمیم به باشگاه وارد کرده به چند 10 میلیون یورو می رسد.در ضمنً ما صمیمانه قهرمانی پاری سن ژرمن در لیگ یک و لوریان در لیگ 2 فرانسه را تبریک می گوییم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 988

به "واکنش لیون به اعلام قهرمانی پاری سن ژرمن: حق فرجام خواهی را محفوظ می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش لیون به اعلام قهرمانی پاری سن ژرمن: حق فرجام خواهی را محفوظ می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید