مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری فردا 30 اردیبهشت به خاتمه می رسد ، تسهیل در فرایند پرداخت وام

به گزارش دکتر برای تو، سرپرست معاونت امور دانشجویان صندوق رفاه گفت: مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری 30 اردیبهشت به سرانجام می رسد.

مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری فردا 30 اردیبهشت به خاتمه می رسد ، تسهیل در فرایند پرداخت وام

الیاس منیری، سرپرست معاونت امور دانشجویان صندوق رفاه در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان ثبت نام وام ویژه دکتری گفت:مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری 30 اردیبهشت به خاتمه می رسد.

وی اضافه کرد: فرایند پرداخت این وام ها مانند قبل است و هیچ گونه افزایشی در مبالغ این وام نداریم بنابراین دانشجویان واجد شرایط می توانند برای ثبت نام و دریافت این وام تا 30 اردیبهشت اقدام نمایند.

گفتنی است، صندوق رفاه در بخشنامه ای به دانشگاهها فرایند پرداخت وام ویژه دکترا را تسهیل کردو بر اساس این بخشنامه در راسـتای درخواست تعدادی از دانشـگاه ها مبنی بر عدم دسترسـی به اساتید راهنما و مدیران گروه های آموزشـی، امکان امضای معاونین دانشجویی ذیل فرم شماره 1و2 وام تحصیلی ویژه دکتری برای نیمسال دوم تحصیلی سال99-98 فراهم شده است؛ لذا امضاء معاون دانشـجویی دانشـگاه به جای اساتید راهنما و مدیران گروه های آموزشی پس از آنالیز و تایید مراتب انتخاب واحد توسط دانشجویان متقاضی و ثبت آن درسامانه آموزشی دانشگاه، بلامانع است.

از این رو به منظور بهره منـدی و مساعدت حداکثری به دانشـجویان متقاضـی واجد شـرایط با اسـتفاده از امکان فراهم شده، معاونان دانشجویی دانشگاه ها در ارسال لیست های وام دانشجویان متقاضی در موعد مقرر به صندوق رفاه دانشجویان تسریع نمایند.

بدیهی است تدابیر و شرایط اعلام شده صرفا ویژه دوره زمانی ناشی از شیوع ویروس کرونا بوده و پس از بازگشت به شرایط عادی، رعایت ملاحظات مقرر در فرایند های اجرایی الزامی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1042

به "مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری فردا 30 اردیبهشت به خاتمه می رسد ، تسهیل در فرایند پرداخت وام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام وام ویژه دکتری فردا 30 اردیبهشت به خاتمه می رسد ، تسهیل در فرایند پرداخت وام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید