مهلت ثبت نام جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد فردا، 10 مهر به سرانجام می رسد

به گزارش دکتر برای تو، فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه دکتری تخصصی سال 99 دانشگاه آزاد در دوره های بدون آزمون و با آزمون تا فردا، دهم مهرماه ادامه دارد.

مهلت ثبت نام جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد فردا، 10 مهر به سرانجام می رسد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات هزینه تحصل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، پیرو تماس های مکرر داوطلبان درخصوص ثبت نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعداد های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی، به اطلاع می رساند ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه از ساعت 11 امروز چهارشنبه 9 مهر شروع شده و تا ساعت 24 فردا پنجشنبه 10 مهر ادامه دارد.

داوطلبانی که براساس نتایج اولیه انتخاب رشته، واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و در موعد مقرر ثبت نام نسبت به این امر اقدام نکرده اند، می توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام نمایند. داوطلبانی که در مرحله قبل اقدام به ثبت نام در سامانه نکرده اند نیز در صورت تمایل می توانند با مراجعه مجدد به سامانه نسبت به اصلاح مستندات علمی و پژوهشی خود اقدام نمایند.

این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست و عدم ثبت نام در سـامانه فوق در موعد مقرر، به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1244

به "مهلت ثبت نام جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد فردا، 10 مهر به سرانجام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام جاماندگان مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد فردا، 10 مهر به سرانجام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید