مهلت بازپرداخت یکی از اقساط قرض یونان نیمه شب سه شنبه تمام می گردد

به گزارش دکتر برای تو، خبرنگاران: یونان تا نیمه شب سه شنبه به وقت اروپای مرکزی برای بازپرداخت یکی از اقساط یک میلیارد و 500 میلیون یورویی خود به صندوق بین المللی پول فرصت دارد.

مهلت بازپرداخت یکی از اقساط قرض یونان نیمه شب سه شنبه تمام می گردد

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از یورونیوز، دولت یونان به آخرین پیشنهاد ژان کلود یونکر، رئیس کمیسیون اروپا برای پذیرش طرح وام دهندگان به این کشور پیش از همه پرسی روز یکشنبه پاسخ منفی داده است.

یونان تا نیمه شب سه شنبه به وقت اروپای مرکزی برای بازپرداخت یکی از اقساط یک میلیارد و 500 میلیون یورویی خود به صندوق بین المللی پول فرصت دارد.

آلکسی سیپراس، نخست وزیر چپگرای یونان آخرین پیشنهادات رئیس کمیسیون اروپا را برای جلوگیری از ورشکستگی یونان پیش از برگزاری همه پرسی روز یکشنبه رد نموده است.

یک شهروند یونانی در خصوص پیامد همه پرسی روز یکشنبه می گوید: مهم نیست که چه واحد پولی استفاده می کنید. آنچه مهم است اینست که پولی برای زنده ماندن داشته باشید. مهم نیست که آن پول اسمش دراخما یا یورو یا کوکوریکو باشد. وقتی پول ندارید همه اینها یکسان هستند.

یک شهروند یونانی دیگر گفت: ما در حال سقوط آزاد هستیم. بگذارید امیدوار باشیم که کسی به ما یاری خواهد نمود و در آخرین لحظه راه حلی پیدا می گردد.

یک شهروند خشمگین یونانی هم می گوید: به این تبهکاران باید پاسخ منفی دهیم. بگذارید همه ما با عزت بمیریم. دیگر بس است.

با اینکه مقامات یونانی چند روز پیش از تعطیلی بانکها تا روز ششم ژوئیه خبر داده بودند اما به گفته وزیر دارایی یونان، یک هزار شعبه بانک از روز چهارشنبه در این کشور درهای خود را بر روی مستمری بگیرانی که از کارت بانکی استفاده نمی نمایند، باز خواهند کرد تا آنها بتوانند حقوق بازنشستگی خود را دریافت نمایند.

هر فرد بازنشسته یونانی تا آخر هفته اجازه خواهد داشت حداکثر 120 یورو از حساب بانکی خود برداشت کند.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 915

به "مهلت بازپرداخت یکی از اقساط قرض یونان نیمه شب سه شنبه تمام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت بازپرداخت یکی از اقساط قرض یونان نیمه شب سه شنبه تمام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید