مهدی طارمی و تکرار یک اتفاق بعد از 59 سال

به گزارش دکتر برای تو، مهاجم ایرانی پورتو در بازی دیشب تیمش مقابل براگا در جام حذفی پیروز به گلزنی شد تا یک آمار ویژه و شاید دست نیافتنی ثبت نموده باشد. او در هر 5 دیداری که در جام حذفی پرتغال به میدان رفته پیروز به گلزنی شده است و حالا طرفداران پورتو آرزو می نمایند که مهاجم ایرانی شان در بازی مقابل یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا هم بتواند چنین نمایشی داشته باشد.

مهدی طارمی و تکرار یک اتفاق بعد از 59 سال

گلزنی طارمی در 5 بازی متوالی تیمش در جام حذفی پرتغال باعث شد که طرفداران پورتو بعد از 59 سال شاهد چنین اتفاقی باشند. آخرین باری که یک مهاجم پورتو چنین آماری را ثبت نموده بود به فصل 1961/62 برمی شود که آزومیر مهاجم برزیلی پورتو توانست در 5 بازی متوالی تیمش در جام حذفی پرتغال گلزنی کند.

مثل همواره درخشش طارمی باعث دلربایی او از طرفداران پورتو شده و در توئیت هایی که درباره مهدی نوشته شده می توان شاهد میزان محبوبیت فوق العاده طارمی در بین طرفداران تیمش بود.

یکی از طرفداران پورتو نوشته است: طارمی در زمین همه کار می نماید. گل می زند، پاس گل می دهد، حمله می نماید و در کار های دفاعی هم هوای تیمش را دارد. معلوم نبود اگر او در بازی های اخیر پورتو در زمین نبود، چه اتفاقی برای تیم می افتاد. او دل همه ما را دزدیده است!

فوتبالی

منبع: فرارو
انتشار: 18 اسفند 1399 بروزرسانی: 18 اسفند 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1491

به "مهدی طارمی و تکرار یک اتفاق بعد از 59 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهدی طارمی و تکرار یک اتفاق بعد از 59 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید