مشهد ، رونمایی از خبرنگاران داستان ویژه خراسان

به گزارش دکتر برای تو، داستان ویژه خراسان ادای احترامی بود به داستان نویسان اهل خراسان که برای اولین بار توسط خبرنگاران داستان گردآوری شده بود.

مشهد ، رونمایی از خبرنگاران داستان ویژه خراسان

سروش مظفر مقدم دبیر این رونمایی ضمن گفتن از تاریخچه داستان در مشهد و به طور کلی خراسان این شماره داستان را اتفاقی ویژه برای اهالی قلم مشهد بود دانست.

حمید اسلامی راد سردبیر خبرنگاران داستان هم ضمن اشاره به این که خراسان فراتر از مرزهایش است به نحوه جمع آوری داستان ها و روایت های این شماره پرداخت و ادامه داد بحران کاغذ باعث شده است امسال سخت ترین سال مطبوعات ایران باشد.

وی افزود داستان برای همه است و داستان کی باشد و کی نباشد نداریم.

محمدباقر کلاهی نویسنده و شاعر شاخص ایران ضمن خواندن بخشی از داستان خود، پیشنهاد کرد به داستان عامه پسند که در سینه بسیاری از افراد است به خبرنگاران داستان اضافه شود و این موضوع توجه ویژه ای شود.

هادی تقی راده نویسنده و روزنامه نگار هم ضمن تشکر از علی رزاقی بهار مدیر گروه مجلات خبرنگاران که باعث نجات این مجله شده است به جریان داستان پرداخت و داستان را پدیده ای مدرن دانست و ضمن حمایت از این که داستان از حالت خانوادگی خارج شده و حالا در اختیار همه اهل قلم است از اسلامی راد تشکر کرد.

در خاتمه مراسم علاقه مندان و مخاطبان داستان ضمن گفتگو با نویسندگان و سردبیر داستان و دریافت عکس، از سردبیر داستان خواستند مجله هایشان را امضا کند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 27 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 180

به "مشهد ، رونمایی از خبرنگاران داستان ویژه خراسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد ، رونمایی از خبرنگاران داستان ویژه خراسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید