مسنجر بچه ها فیسبوک صادر می گردد ، کانادا و پرو میزبانان جدید پیغام رسان جنجالی زاکربرگ

به گزارش دکتر برای تو، فیس بوک، مسنجر بچه ها را به پرو و کانادا صادر می نماید. این در حالی است که پیغام رسان مذکور به شدت از سوی نهادهای حمایت کودک مورد انتقاد قرار گرفته است.

مسنجر بچه ها فیسبوک صادر می گردد ، کانادا و پرو میزبانان جدید پیغام رسان جنجالی زاکربرگ

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

فیس بوک، مسنجر بچه ها را به پرو و کانادا صادر می نماید. این در حالی است که پیغام رسان مذکور به شدت از سوی نهادهای حمایت کودک مورد انتقاد قرار گرفته است.

به گزارش سرویس آی تی انتخاب به نقل از سی نت، با وجود این که برنامه مسنجر بچه ها فیسبوک مورد هجمه تعداد بالایی از نهادهای حقوق بشری قرار گرفته است، اما زاکربرگ از مواضع خود پایین نیامده و تصمیم گرفته مسنجر بچه ها را صادر کند.

فیس بوک مسنجر بچه ها و نوجوانان، که به طور ویژه برای زیر 13 ساله ها طراح شده، به عنوان بخشی از برنامه توسعه فیسبوک به زبان های اسپانیایی و فرانسوی صادر می گردد. برای ثبت نام در این برنامه هیچ محدودیتی وجود ندارد و البته تا کنون نیز خبری از آگهی در این برنامه نیست.

فیسبوک اعلام نموده که این برنامه را مطابق با COPPA(قانون حفاظت از حریم خصوصی بچه ها آنلاین)، توسعه داده است. بنابراین داده های بچه ها نیز برای اهداف تبلیغاتی استفاده نمی شوند.افزون بر این ها، فیسبوک یک تعهد برای پدر و مادر و بچه ها را قبل از استفاده از برنامه ایجاد نموده است.

اما فراموش نکنیم که بسیاری از افراد که شامل والدین، روانشناسان، فعالان مدنی حقوق بچه ها و... می شوند از این پیغام رسان شاکی هستند. با این وجود، زاکربرگ از مواضع خود کوتاه نیامده و برنامه مذکور را ادامه داده و حتی صادر خواهد نمود.

پیش از این، گروهی متشکل از 20 سازمان در ماه ژانویه نامه سرگشاده ای به مدیر عامل فیسبوک مارک زاکربرگ نوشتند. آنها برنامه مذکور را غیر مسئولانه نامیدند و از او خواستند آن را متوقف کند.

فیسبوک می گوید که به طور منظم با گروه های حمایت از بچه ها دیدار می نماید، زیرا میخواهد به جای توقف، برنامه را توسعه دهد. علاوه بر گسترش بین المللی، فیس بوک برخی از کنترل ها را برای برنامه به روز می نماید. به عنوان مثال، در حال حاضر پدر و مادر قادر خواهند بود همزمان حساب کاربری کودک را مدیریت نمایند.

این شبکه اجتماعی اعلام نموده است که میخواهد تا چیزی به نام مأموریت قدردانی، را به عنوان یک راهنمای تعاملی در برنامه مذکور ارائه دهد که بچه ها را تشویق می نماید تا از دوستان و خانواده قدردانی نمایند. این بخشی از برنامه است که به نام مأموریت شناخته می گردد. این بخش به بچه ها آموزش می دهد که چگونه کارهای خاصی انجام دهند.

منبع: انتخاب

منبع: خبر فوری
انتشار: 20 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 809

به "مسنجر بچه ها فیسبوک صادر می گردد ، کانادا و پرو میزبانان جدید پیغام رسان جنجالی زاکربرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسنجر بچه ها فیسبوک صادر می گردد ، کانادا و پرو میزبانان جدید پیغام رسان جنجالی زاکربرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید