مربی ذوب آهن: بازیکنان ما می توانند ملاقات با پرسپولیس را با دستانی پُر ترک نمایند

به گزارش دکتر برای تو، مربی ذوب آهن اصفهان گفت که بازیکنان این تیم با کوشش و تمرکز خود می توانند ملاقات با پرسپولیس را با دستانی پُر از زمین خارج شوند.

مربی ذوب آهن: بازیکنان ما می توانند ملاقات با پرسپولیس را با دستانی پُر ترک نمایند

به گزارش خبرنگاران، مجید محافظت کار در نشست خبری پیش از ملاقات ذوب آهن اصفهان و پرسپولیس گفت: این بازی حساسیت خودش را دارد و شرایط ما هم در جدول معین است. پرسپولیس هم تیمی عظیم و قابل احترام است و احتیاج به معرفی ندارد. حریف نایب قهرمان آسیاست و ما هم با توجه به شرایط جدولی و فرایند خود، به دنبال ارتقای صندلی خود هستیم. بازیکنان می دانند با کوشش و تمام تمرکز خود می توانند با دستانی پُر از زمین خارج شوند.

وی درخصوص غایبان گاندوها مقابل پرسپولیس بیان نمود: قاسم حدادی فر کاپیتان خوب و بااخلاق خود را به خاطر جراحی که انجام داده، در اختیار نداریم. سایر بازیکنان هم آمادگی لازم را دارند و در صورت لزوم با تمام توان بازی می نمایند.

مربی ذوب آهن در خصوص قضاوت کوپال ناظمی گفت: ما در صندلیی نیستیم که درباره داوری اظهار نظر کنیم. ذوب آهن کار خود را با کوشش و کار سالم جلو می برد. برای گروه داوری و تیم خودمان آرزوی موفقیت می کنیم. امیدوارم شاهد بازی خوب و قضاوتی منصفانه باشیم و نتیجه خوبی به طرفداران هدیه کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 خرداد 1400 بروزرسانی: 30 خرداد 1400 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1674

به "مربی ذوب آهن: بازیکنان ما می توانند ملاقات با پرسپولیس را با دستانی پُر ترک نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی ذوب آهن: بازیکنان ما می توانند ملاقات با پرسپولیس را با دستانی پُر ترک نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید