لایق: فدراسیون کشتی ملک شخصی کسی نیست، هر کسی صلاحیت دارد بیاید، برای برگزاری زمان انتخابات بازهم مکاتبه خواهیم کرد

به گزارش دکتر برای تو، دبیر فدراسیون کشتی گفت: ما احساس می کردیم که از روز یک دی (امروز) به ما اعلام نمایند که برای ثبت نام آگهی بدهیم، فردا بار دیگر در خصوص انتخابات فدراسیون با وزارت ورزش مکاتبه خواهم کرد.

لایق: فدراسیون کشتی ملک شخصی کسی نیست، هر کسی صلاحیت دارد بیاید، برای برگزاری زمان انتخابات بازهم مکاتبه خواهیم کرد

رضا لایق در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد انتخابات هیئت هایی که هم اکنون به وسیله سرپرست اداره می شوند، گفت: انتخابات هیئت کشتی اردبیل به دلیل شرایطی که پیش آمد و مجمع به سمت و سویی کشیده شد که نمی شد رئیس را انتخاب کرد، نیمه تمام ماند و در موردش به زودی تصمیم گیری خواهد شد. ثبت نام از کاندیداهای ریاست هیئت کشتی کردستان به عمل آمده و من احساس می کنم در 10 تا 15 روز آینده شاهد برگزاری انتخابات باشیم. در مورد همدان کارهای ثبت نام از کاندیداها صورت گرفته و برای کهکیلویه و بویراحمد هم نامه زدیم که اقدامات لازم انجام گردد، من فکر می کنم تا یک ماه آینده تکلیف این هیئت ها کاملا مشخص گردد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش تا زمان برگزاری انتخابات هیئت ها قصد اعلام زمان ثبت نام از کاندیداها را ندارد؟، توضیح داد: نه اینطور نیست. ما برای مشخص و تکلیف انتخابات استان ها استارت زده ایم و به موازات آن قرار است انتخابات فدراسیون کشتی هم برگزار گردد و ما منتظر اعلام زمان ثبت نام هستیم. ضمن اینکه معاونت قهرمانی وزارت ورزش هفته گذشته در مصاحبه ای اعلام نموده بود که در هفته های آینده زمان ثبت نام از کاندیداهای انتخابات فدراسیون کشتی مشخص خواهد شد و ما منتظر هستیم که در چند روز آینده این زمان مشخص گردد.

لایق تاکید نمود: ما خودمان احساس می کردیم که از روز یک دی (امروز) به ما اعلام نمایند که برای ثبت نام آگهی بدهیم و فرآیند ثبت نام شروع گردد، بعد از برگزاری انتخابات اصفهان بار دیگر با وزارت ورزش مکاتبه خواهم کرد که ببینیم چه کاری قرار است انجام گردد.

دبیر فدراسیون کشتی در خصوص اینکه این روزها صحبت از ورود چند قهرمان سابق کشتی دنیا به انتخابات فدراسیون کشتی است، گفت: هرچقدر هم که تمام کارها را طبق برنامه و تقویم انجام دهیم که در این مدت نیز همین کار را نموده ایم و کاری نیمه تمام نمانده، اما فدراسیون در دوره سرپرستی ثبات لازم را ندارد و این برای کشتی خیلی خوب نیست. تمام کوشش خانواده کشتی این است که این رشته به آرامش برسد، به همین دلیل هیئت استان ها از وزارت ورزش تقاضا دارند که برای حاکم شدن ثبات و اینکه بتوانیم برای آینده برنامه ریزی داشته باشیم هر چه زودتر زمان برگزاری انتخابات مشخص گردد.

وی ادامه داد: البته همانطور که گفتم فعلا هم کارها بدون مشکل خاصی پیش می رود و دیدید که جام باشگاه های دنیا نیز به نحو احسن در اردبیل برگزار گردید و این هفته نیز لیگ بانوان را برگزار می کنیم. صرفا از این لحاظ که خانواده کشتی به آرامش و ثبات برسند خواهان برگزاری هر چه زودتر انتخابات هستیم. هر روز صحبت از این است که فلان آقا می خواهد بیاد، البته هیچ مسئله ای هم نیست، چون فدراسیون ملک شخصی افراد نیست و هر کسی که توان و صلاحیت کار را دارد، می تواند بیاید و بعد از طی مراحل اداری و قانونی، مسئولیت را برعهده بگیرد. خانواده کشتی در این سال ها نشان داده که همیشه تصمیماتی را می گیرد که به نفع ورزش اول کشور باشد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 104

به "لایق: فدراسیون کشتی ملک شخصی کسی نیست، هر کسی صلاحیت دارد بیاید، برای برگزاری زمان انتخابات بازهم مکاتبه خواهیم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لایق: فدراسیون کشتی ملک شخصی کسی نیست، هر کسی صلاحیت دارد بیاید، برای برگزاری زمان انتخابات بازهم مکاتبه خواهیم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید