قرنطینه خانگی جمعیت 147 میلیونی روسیه به دستور پوتین

به گزارش دکتر برای تو، دولت روسیه در واکنش به افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا برای همه جمعیت 147 میلیونی این کشور قوانین سختگیرانه اعمال می نماید.

قرنطینه خانگی جمعیت 147 میلیونی روسیه به دستور پوتین

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، چند روز پس از آنکه شهروندان مسکو به دستور ولادیمیر پوتین از خروج از پایتخت و سفرها و خریدهای غیرضروری منع شدند، حالا قرار است این محدودیت ها برای تمام اهالی روسیه اعمال گردد. میخاییل میشوستین، نخست وزیر روسیه روز آدینه اظهار داشت تمام 147 میلیون شهروند این کشور دست کم در هفته آینده باید در خانه بمانند و خرید و سفر نروند.

همزمان به دستور رئیس جمهوری تمام مراکز خرید لاکچری و تفریحی تعطیل می شوند تا بهانه مردم برای بیرون رفتن از خانه به کمترین حد ممکن برسد. میشوستین در یک نطق تلویزیونی خطاب به مردم گفت: اقدام هایی که ما در نظر گرفته ایم بسیار سخت است اما از همه می خواهم آنها را جدی بگیرند. ماندن در خانه مهم ترین کاری است که هر کدام ما می توانیم انجام دهیم. این محدودیت ها بهایی اندک است که ما برای زندگی و سلامت مان می پردازیم.

هر چند درخواست نخست وزیر روسیه چندان رنگ و بوی اجبار ندارد اما مردم نگرانند این هشدارها شروع یک قرنطینه اجباری باشد. تصاویر پیاده شدن نیروهای یگان ویژه روسیه بیرون دروازه های مسکو خیلی زود در شبکه های اجتماعی بین کاربران روس دست به دست شد و مقام های رسمی را وادار کرد هر گونه اعمال زور و استفاده از نیروهای نظامی را برای در خانه نگه داشتن مردم تکذیب نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 906

به "قرنطینه خانگی جمعیت 147 میلیونی روسیه به دستور پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه خانگی جمعیت 147 میلیونی روسیه به دستور پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید