قرنطینه تمامی کشور ایتالیا به دلیل کرونا

به گزارش دکتر برای تو، دولت ایتالیا محدوده قرنطینه را به علت ویروس کرونا به تمامی کشور گسترش داد و محدودیت های رفت و آمد از این ئس در تمام ایتالیا اجرا خواهد شد.

قرنطینه تمامی کشور ایتالیا به دلیل کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

سرویس اخبار - دولت ایتالیا اعلام نمود از این پس محدودیت های رفت و آمد و مسافرت در تمامی کشور اجرایی خواهد شد. شهروندان باید تنها برای حضور در محل کار و انجام کار های ضروری از منزل خارج شوند.

جوزپه کونته، نخست وزیر ایتالیا اعلام نمود: مردم برای انجام کارهای غیرضروری از خانه خارج نشوند. بهترین راه چاره شهروندان برای مبارزه با ویروس کرونا ماندن در خانه است. همچنین تا اطلاع ثانوی تمامی رویدادهای ورزشی در کشور به حال تعلیق در خواهد آمد.

پیش تر دولت ایتالیا تنها در شمال این کشور شامل میلان، ونیز و شهر های اطراف آن که بیش از 16 میلیون نفر جمعیت داشتند محدودیت های جا به جایی وضع نموده بود.

پیشتر رسانه ها اعلام نمودند شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در ایتالیا از مرز 9172 تن گذشت. بدین ترتیب ایتالیا از کره جنوبی پیشی گرفت و به دومین کشور در دنیا تبدیل شده که تحت تأثیر این ویروس قرار گرفته است. ایتالیا همچنین از بیشترین نرخ مرگ و میر ناشی از ابتلا به این ویروس در یک روز اطلاع داد و اعلام نمود تنها در روز شنبه، 133 تن در این کشور جان خود را به سبب ابتلا به کرونا از دست دادند. همچنین روز دوشنبه 97 نفر این کشور جان خود را از دست دادند. به این ترتیب آمار کشته شدگان بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در ایتالیا به 463 رسید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 896

به "قرنطینه تمامی کشور ایتالیا به دلیل کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرنطینه تمامی کشور ایتالیا به دلیل کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید