فولاد اکسین، زنجیره ارتباطی بین صنعت نفت و گاز با فولاد

به گزارش دکتر برای تو، مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان هدف از راه اندازی شرکت را برقراری ارتباط بین صنعت نفت و گاز و فولاد بیان کرد.

فولاد اکسین، زنجیره ارتباطی بین صنعت نفت و گاز با فولاد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران به نقل از باشگاه خبرنگاران، امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: هدف از راه اندازی مجموعه فولاد اکسین، ارتباط بین زنجیره نفت و گاز با فولاد بود و وظیفه اصلی آن فراوری محصولات API موردنیاز صنعت نفت و گاز و محصولات آلیاژی موردنیاز صنایع مخازن تحت فشار، سی ان جی و ... است.

او تمرکز بر حوزه اصلی شرکت که فراوری محصولات با ارزش اضافه نموده بالاتر، محصولات API و محصولاتی که در صنایع خاص استفاده می گردد را از جمله کوشش های مجموعه فولاد اکسین از سال 98 تا به امروز اعلام کرد و اضافه کرد: هم اکنون مجموعه روی ریل اهداف خود در حرکت است.

ابراهیمی به فراوری 4 هزار و 600 تن محصولات در نیمه نخست سال جاری اشاره و اعلام کرد: با این میزان فراوری، به نوعی رکورد 10 ساله فراوریات در مجموعه فولاد اکسین شکسته شد، ضمن اینکه طی پارسال فراوری محصولات API به رقمی حدود 40 درصد رسید، در واقع با این میزان فراوری در حال نزدیک شدن به اهداف ابتدایی مجموعه نزدیک می شویم.

مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان گفت: 20 درصد دیگر از فراوریات به کامشتال گرید های تجاری اختصاص دارد و 40 درصد به جامانده در فراوری گرید های آلیاژی خلاصه می گردد که همین این اتفاقات از یک فرمول ساده متشکل از مشارکت، همفکری، همدلی و همدردی سرچشمه می گیرد و نیرو های جوان فعال در مجموعه نرم افزاری و سخت افزاری توانستیم این اتفاق مهم و بی سابقه را رقم بزنیم.

این مقام مسوول افزایش رضایت ذینفعان را یکی دیگر از اهداف این شرکت عنوان و توضیح داد: کارکنان، افراد جامعه، سهامداران و ... هستند و در 10 سال اخیر، سودآوری شرکت رکوردشکنی نموده و پیروز شدیم رضایتمندی سهامداران را کسب کنیم، ضمن اینکه با پرداخت به موقع حقوق ها و افزایش سطح درآمد نیروی انسانی با توجه به شرایط مالی فعلی و همچنین بحث مسئولیت های اجتماعی در قبال افراد جامعه سعی بر جلب رضایت افراد داشته ایم و تا به امروز پیروز عمل نموده ایم.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آذر 1399 بروزرسانی: 9 آذر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 1298

به "فولاد اکسین، زنجیره ارتباطی بین صنعت نفت و گاز با فولاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد اکسین، زنجیره ارتباطی بین صنعت نفت و گاز با فولاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید