فراکسیون مستقلین به مونسان رای اعتماد می دهد

به گزارش دکتر برای تو، سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: مقبولیت درباره مونسان به عنوان وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری کامل است و اعضای فراکسیون به اتفاق آراء تمایل به رأی دادن به وی را دارند.

فراکسیون مستقلین به مونسان رای اعتماد می دهد

به گزارش خبرنگاران، مهرداد لاهوتی در مصاحبه با خبرگزاری مهر، درباره جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین، گفت: علی اصغر مونسان و محسن حاجی میرزایی وزرای پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری و آموزش و پرورش در این جلسه حضور یافتند و برنامه های خود را به نمایندگان ارائه کردند.

وی با اشاره به اظهارات مونسان، اضافه کرد: تقویت بحث گردشگری، ایجاد زمینه ورود گردشگران خارجی به کشور و استفاده از توان بخش خصوصی از جمله مهمترین مواردی بود که وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی و گردشگری جز برنامه های خود بیان کرد.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس با اشاره به برنامه های حاجی میرزایی، گفت: وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش گفت که حال آموزش و پرورش خوب نیست و همه باید کوشش کنیم مسائل این وزارتخانه را مرتفع کنیم و حل این مسائل مستلزم در نظر دریافت منابع جدیدی برای این وزارتخانه است.

لاهوتی گفت: همچنین حاجی میرزایی تأکید کرد که تاکنون نسخه هایی که برای اداره آموزش و پرورش در نظر گرفته شده بود، مناسب این وزارتخانه نبود و ما برای اداره این وزارتخانه باید به دنبال الگوها و روش های جدید مدیریتی باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه نظر اعضای این فراکسیون درباره دو وزیر پیشنهادی دولت چیست، توضیح داد: مقبولیت درباره مونسان کامل بود و اعضای فراکسیون به اتفاق آراء تمایل به رأی دادن به وی دارند اما در خصوص حاجی میرزایی این چنین نبود و دوستان با توجه به حساسیت وزارت آموزش و پرورش، دغدغه هایی داشتند و این مسائل را مطرح کردند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس گفت: البته رأی گیری نهایی فراکسیون مستقلین مجلس در خصوص دو وزیر پیشنهادی دولت برای وزارت آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری صبح روز سه شنبه 12 شهریورماه انجام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dr4u.ir شناسه مطلب: 331

به "فراکسیون مستقلین به مونسان رای اعتماد می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراکسیون مستقلین به مونسان رای اعتماد می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید